כותרות אחרונות
Search

יום הוקרה למערך המילואים בכנסת ישראל!

איש העסקים דביר אינדיג מנכ"ל חברת "בריקסטון" – צילום: מורג ביטן

 

יום הוקרה למערך המילואים בכנסת ישראל!

אינדיג: "רק 1% בלבד מאוכלוסיית  מדינת ישראל  משרתים במילואים"

 

דביר אינדיג רס"ן במילואים ויו"ר עמותת "צו 8" בהופעה בפני ועדת השדולה לחיילי וחיילות צה"ל בסדיר ובמילואים ציין : "המעסיקים לא רוצים לקבל לעבודה חיילי מילואים לאור העובדה שהם לא מקבלים פיצוי מלא מהמדינה, ועל כן  יש להעלות את התגמול למעסיקים ב- 200% מעלות השכר כדי שחיילי המילואים יהיו מחוזרים על ידי המעסיקים.

 

במסגרת יום ההוקרה למערך המילואים בכנסת ישראל הוזמן איש העסקים דביר אינדיג מנכ"ל חברת "בריקסטון" המשמש כיו"ר עמותת צו 8 ומשרת כרב סרן במילואים, להופיע בכנס הפתיחה בכנסת של יום ההוקרה למערך המילואים  בהשתתפות ח"כ של שדולת המילואים, ח"כ מתן כהנא ח"כ אורנה רבינאי ועוד…

 

אינדיג ציין בפני חברי הוועדה שהמצב כיום הינו  כשהמעסיקים לא שיפוי חלקי אשר לא מכסה את התשלומים לפנסיה וקרנות ההשתלמות עבור עובדים המשרתים במילואים ,ועובדים רבים המשרתים במילואים מוצאים את עצמם מפוטרים ממקום העבודה. מילואימניקים נמנעים לציין בראיונות עבודה כי הם משרתים במילואים כדי לא לפגוע בסיכוי לקבלת המשרה.

 

איש העסקים דביר אינדיג מנכ"ל חברת "בריקסטון" – צילום: מורג ביטן

 

אינדיג ציין עוד שעמותת" צו 8 – אנחנו האחוז האחד" דורשת להעלות את התגמול למשרתי המילואים ל- 200% מעלות השכר ומתן תגמול בסך 20% מעלות השכר של הבן זוג לבני/בנות הזוג של המשרתים במילואים.

 

"רק שינוי שכזה יבטיח שקט למשרתי המילואים שמקום עבודתם לא ייפגע עקב תרומתם למדינה".