כותרות אחרונות
Search

לא רק תפוח בדבש. חנויות "Daily's" מבית "סופר-פארם" יוצא במגוון מבצעים לתקופת החגים.

"דייליס" צילום: נמרוד גליקמן

 

לא רק תפוח בדבש.

"Daily's" מבית "סופר-פארם" יוצא במגוון מבצעים לתקופת החגים.

חנויות "דיילי'ס" (Daily's), פורמט האוכל הטרי מבית סופר-פארם, יוצאות במבצע חגיגי לקראת החזרה ללימודים ותקופת החגים. במסגרת המבצע, גביע אישי של גלידת בן אנד ג'ריס יימכר ב-2 שקלים בלבד, על כל קנייה מעל 35 שקלים בסניפי דיילי'ס. בנוסף, יוצע מבצע על רכישת שמן זית איטלקי –  ברכישת שמן זית COLAVITA 4% חומציות, מקבלים את המוצר השני ב-50% הנחה. המבצע יהיה זמין בין התאריכים ה-28 באוגוסט ל-6 באוקטובר או עד גמר המלאי. לצד המבצעים, דיילי'ס תרחיב את המגוון שלה גם למוצרים מסורתיים לחג.

 

פורמט החנויות "Daily's" מבית "סופר-פארם" מציע ללקוחותיו מזון טרי ואיכותי, ארוז ומוכן לאכילה "על הדרך" – GRAB & GO – במשרד, בבית או בכל מקום. ניתן למצוא ב-Daily's מגוון מוצרים וגם בין היתר כריכים, סלטים, מאפים, פסטות ומרקים טריים. המגוון כולל מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן.

 

"דייליס" צילום: נמרוד גליקמן

 

בחודשים האחרונים חנויות "Daily's" הרחיבו את המגוון שהן מציעות, והחלו להציע קוסנפט בייקרי לסופ"ש לצד מגוון מוצרי מעדנייה. החנויות החלו למכור בימי חמישי ושישי מאפים, לחמים, עוגות, עוגיות, לצד מגוון של זרי פרחים, ואביזרים למטבח. בהמשך הצטרפו אליהם גם מוצרי מעדנייה ובהם הגבינות של משק יעקב'ס, רוטבי עגבניות של Mutti, פסטות של המותג De Cecco, חומץ בלסמי של PONTI ועוד…

 

החנות הראשונה של פורמט "Daily's" נפתחה באפריל 2021, והיוותה כניסה ראשונה של "סופר-פארם" לתחום המזון הטרי. כיום פועלות תחת הפורמט 5 חנויות בהרצליה פיתוח, שרונה תל-אביב, יגאל אלון תל-אביב, ירושלים, ובמתחם הבורסה ברמת גן.