כותרות אחרונות
Search

לכבוד יום המוזיקה הבינלאומי – אטמי שמיעה יעודים לחובבי המוסיקה, לסינון רעשים ושמירה על השמיעה.

צילום: יח"צ

 

לכבוד יום המוזיקה הבינלאומי – אטמי שמיעה יעודים לחובבי המוסיקה, לסינון רעשים ושמירה על השמיעה.

יום המוזיקה הבינלאומי, מצויין מדי שנה בתאריך 21.6. אך לצד האמנות והשמחה שיש לעולם המוזיקלי להציע לנו, יש לזכור כי חשיפה לרעש עלולה להזיק לנו ולעיתים לפגוע בשמיעתנו. פעילויות שבשגרה כמו נגינה, הופעות או האזנה למוסיקה, עלולות לגרום לנזק בלתי הפיך או לגרום לטינטון מטריד.

 

כ-1.1 מיליארד אנשים ברחבי העולם נמצאים בסכנה לאיבוד שמיעתם כתוצאה מרעש, וכ-70% מהאנשים הנחשפים לרעשים חזקים אינם משתמשים באטמים, או שהם משתמשים בהם לעיתים רחוקות בלבד. חשיפה לרעשים עלולה לפגוע בשמיעה שלנו גם בזמן ביצוע פעילויות מהנות ותחביבים כגון הקשבה למוסיקה בעוצמות גבוהות מדי יום.

 

צילום: יח"צ

 

כדי להימנע מנזקי הרעש, נוצרו אטמי השמיעה ה-"היי-טקיים" והחדשים של חברת PHONAK  מסדרת Serenity ChoiceTM – אטמים בהתאמה מושלמת לשמירה על המיעה ומיועדים באופן מיוחד למוזקאים וחובבי מוזיקה. את האטמים משווקת בארץ חברת סונובה ישראל בעלת רשת "שטיינר מכשירי שמיעה"  המשווקת מבחר מכשירי שמיעה ושתלים דיגיטליים מתקדמים.

 

 

צילום: יח"צ

 

 

האטמים היעודים יוצרים הפחתה של עוצמת השמע ב-17 דציבלים, מאפשרים האזנה למוזיקה בעוצמה חזקה של עד 102 דציבלים למשך 8 שעות ומשמרים צלילי באס להשגת הרמוניה מוזיקלית מושלמת בזכות אוורור אופטימלי. הממברנה הייחודית של האטמים משמרת שמיעה טבעית של כל התדרים לשמיעת מוזיקה הרמונית ואיכותית. האטמים הם רב פעמיים וניתנים לרכישה ב-3 מידות – S,M,L. האטמים מתאימים לשימוש בתעלת האוזן, ניתנים לניקוי בקלות ועשויים מחומר היפו-אלרגני רך ונעים ומשמרים שמיעה טבעית על ידי אוורור אופטימלי של תעלת האוזן.

 

 

מחיר: 250 ₪.

ניתן לרכוש את המוצרים:

באחת מחנויות רשת "שטיינר מכשירי שמיעה",

אצל סוכנים מורשים

או באתר – www.steiner.co.il