כותרות אחרונות
Search

"ערוגות" – מוצרים אורגניים ברוקחות טבעית.

 

 

"ערוגות" – מוצרים אורגניים ברוקחות טבעית.

כל המוצרים של "ערוגות" הינם על טהרת הצמחים האורגנים, ללא מלחים, לא נוסו על בעלי חיים ללא בישום וחומרים משמרים, כולם תוצר של רוקחות טבעית עם אישור אמריקאי ואירופאי ותקן פיקוח אורגני מיוחד.

 

צילום: אבי בר

 

אסתר ואיתי לחמן הם האנשים מאחורי המותג "ערוגות", מוצרים אורגניים המופקים ברוקחות טבעית, מן הערוגה שבחווה שלהם היישר אל הבקבוק אצלכם בבית. למותג מנעד רחב של מוצרים אורגניים השומרים על בריאותנו, על הסביבה ועל כדור הארץ. המותג "ערוגות" הוא המוביל בישראל ברוקחות טבעית וביצירת פורמולות למוצרים טבעוניים.

 

צילום: אבי בר

 

כיום המודעות למוצרי קוסמטיקה בריאים ונטולי כימיקלים עלתה משמעותית, ואנשים מחפשים את האורגני והטבעי שישמור על בריאותם. לצערנו רוב המוצרים בעיקר בתחום הביוטי מכילים כימיקלים וחומרים מזיקים הנספגים בעור ועוברים ישירות למחזור הדם, למעשה, שכשאנחנו מורחים קרם פנים כל בוקר וערב, אנחנו מורחים חומרים מזיקים על העור ופוגעים בבריאות האישית שלנו.

 

כל מי שחשוב לה להשתמש במוצרים טבעיים, אורגניים כאלה שנוצרו ברוקחות טבעית, כדאי שיכיר את המותג "ערוגות" ואת אסתר לחמן  שרוקחת מוצרים טבעיים ואורגניים, ותרופות מצמחי מרפא כמו לבנדר וקלנדולה, ומייצרת קרמים, תחליבים וג'לים. כולם על טהרת האורגני.

 

צילום: אבי בר

 

אסתר היא שם דבר בעולם הרוקחות הטבעית, בחווה שלה ושל בעלה איתי במושב "שובה" הם מגדלים גידולים אורגניים מהם רוקחים את מוצרי "ערוגות". מהערוגה שבחווה היישר לשיער, לעור הפנים, ולגוף שלנו.

 

כל המוצרים של "ערוגות" הינם על טהרת הצמחים האורגנים, ללא מלחים, לא נוסו על בעלי חיים ללא בישום וחומרים משמרים, כולם תוצר של רוקחות טבעית עם אישור אמריקאי ואירופאי ותקן פיקוח אורגני מיוחד.

 

צילום: אבי בר

 

מה בקולקציה?

מוצר הדגל – סרום חומצה היאלורונית למילוי קמטים וקמטוטים ומיצוק העור. פיתוח ייחודי של חומצה היאלורונית המופקת כולה מן הצומח, אורגנית וטבעונית לחלוטין. בעלת המולקולה הטבעית הקטנה ביותר אשר חודרת את כל שכבות העור ועושה את ההבדל הבולט לעין! קומפלקס ויטמינים ומינרלים החודר לרקמות העמוקות בעור וממלא את העור בלחות פעילה למשך שעות ארוכות. החומצה מחליקה קמטים, קמטוטים ויוצרת עור בעל גוון אחיד ומראה בריא יותר.

 

קרם הגנה אורגני לפנים SPF30 מבוסס על תמציות צמחים, על שמנים ועל אבץ, צמחים עם חומרים פעילים בטבע שפיתחו מנגנוני הגנה מהשמש. הקרם נספג בקלות בעור, אינו משאיר סימנים, לא דביק, וללא בשמים או חומרים משמרים. מסנן קרינה פיזיקלי המסנן את קרני השמש המזיקות UVA ו–UVB בעל איכויות הזנה, הגנה ושמירה מיטבית על העור. מוצר מנצח לשמירה על עור הפנים, מסייע במניעת כתמי שמש, כתמי עור, פיגמנטציה ונזקים אחרים הנובעים מחשיפה לשמש. בתוספת לחות לעור הפנים, נספג בקלות וללא סימנים לבנים. מכיל תמצית אצה אדומה שידועה כמסננת הגנה טבעית ומעניקה איכויות אנטי-אייג’ינג, תמציות צמחים ארומטיות לרענון והזנה, יחד עם חמאת שיאה אורגנית, תמצית שמן ארגן אורגני, ויטמין E טבעי ותמצית תה ירוק אורגני המעניקים הגנה מקסימלית מהשמש. בניחוח ורדים עדין ומרענן.

לכל סוגי העור.

 

בסדרה הטיפולית תמצאו את "משחת הפלא" ששמה ניתן לה על ידי הצרכנים העשויה מצמח הקלנדולה ומשמשת כמשחת עזרה ראשונה בכל בית, מטפלת במגוון מקרים כמו חתכים, זיהומים פצעים, כוויות, פריחות, גירויים ואלרגיות.

 

סבונים, סבוני גוף מוצקים ונוזליים המבוססים על צמחים אורגניים ורוקחות טבעית. אינם מייבשים את הגוף ושומרים על לחות העור.

 

סבון פילינג עם זרעי משמש שלא שורט את העור ועושה ניקוי עדין לעור, מסיר תאים מתים עם ריח משגע. לאחר ששוטפים הריח נשאר לזמן רב, והעור בתחושת קטיפתיות.

 

צילום: אבי בר

 

הקהילה של אסתר ו"ערוגות"

הקהילה של אסתר מונה כ-80K נשים, ניתן להצטרף אליה בפייסבוק, באינסטגרם, בערוץ יוטיוב או בוואסאפ. בקבוצת הפייסבוק ”ערוגות – חוכמת נשים טבעית” ניתן לקבל טיפים ועצות, בערוץ היוטיוב ללמוד איך רוקחים ומכינים מוצרים בריאים בבית כמו קרמים, משחות, ליפגלוס, ואפילו בשמים, ואפשר גם להצטרף ל"בית הספר לצמחי מרפא" המתקיים בחווה ביחד עם נשים מכל הארץ או לסדנאות בחווה, לאלו שרוצות לחוות את החוויה האותנטית וגם להיות בסמוך לאסתר שהיא מקור השראה ובעלת ידע עצום ברוקחות טבעית. אסתר הוציאה את הספר "רוקחות טבעית" שמופץ כבר במהדורה שביעית, מנהלת את המפעל באופקים ואת החנות בנתיבות, וגם מלמדת תורה.

 

ולמה נשים? עבור אסתר זו מורשת נשית העוברת דרך הנשים, ובסוף זו האמא שמטפלת בילדים ובמשפחה. עבורה זו שליחות להעלות מודעות ולהכשיר קהילת נשים רחבה שתכיר בכוחו של הטבע, שלא תהינה במצב של חוסר אונים בכל הקשור לטיפול בילדים ומחלות. שאנשים יהיו מודעים למוצרים בהם הם משתמשים, החל ממשחת שיניים, ג'ל לכביסה או קרמים.

 

צילום: אבי בר

 

ל"ערוגות" חנות מכירה בניחוח פרובנס בעיר נתיבות בה תקבלו 15% הנחה על כל המוצרים מתוך רצון לעודד את הפריפריה ואת נתיבות.

 

המוצרים האורגניים של "ערוגות" נמכרים במאות נקודות מכירה בכל הארץ (רשימה מפורטת באתר), בכל חנויות הטבע, ברשתות ובאתר האונליין של ערוגות.

 

ARUGOT  ערוגות | טיפוח אורגני

Organic wellness ☘️
Organic vegan skincare | Natural wellness
📞 050-224-9600

 

קישור לכל הפלטפורמות של "ערוגות"

פייסבוק: https://www.facebook.com/arugotcosmetics

אתר רשמי:  https://www.habosem.com/ 

אינסטגרם: https://www.instagram.com/arugotcosmetics /

נקודות מכירה: https://www.habosem.com/map/