כותרות אחרונות
Search

לכבוד עונת החורף הקרה "טמפו" מציעה בירות חורפיות עם אחוז אלכוהול גבוה

צילום: יח"צ טמפו

 

חברת טמפו מציעה מגוון רחב של בירות חורפיות שיחממו את העונה הקרובה.

בירה היא משקה מצוין לקיץ, אין כמו בירה צוננת על חוף הים. אבל מה בחורף ? לא נשתה בירה גם בחורף ? ודאי שכן.

 

גולדסטאר SLOWBREW

גולדסטאר  SLOWBREW מיוצרת בתהליך מורכב ואיטי (כפול זמן מתהליך הייצור של גולדסטאר רגילה). הוא מתחיל בבישול ארוך מהרגיל עם כמות לתת גדולה במיוחד שתכליתו למצות כמה שיותר טעמים וסוכרים מהלתת וארומות מהכשות. הוא נמשך בתסיסה ממושכת בטמפרטורה נמוכה ומבוקרת, ליצירת טעם לאגרי עשיר ופריך.

לאחר מכן, התהליך ממשיך בהבשלה איטית וארוכה המאפשרת לבירה להגיע לאיזון ולעושר טעמים. הזמן, ההקפדה וההשקעה מובילים ליצירת בירה עוצמתית ובעלת רבדים עמוקים. הבירה מאופיינת בטעם עמוק ומאוזן, מרקם חלק, גוף מלא ושיעור אלכוהול גבוה במיוחד של 10%.

 

בירה מכבי לאגר חזקה עם 7.9% אלכוהול

מדובר בבירת לאגר עוצמתית, עשירה בטעמים ועם שמירה על המאפיין הבסיסי של מכבי: לאגר נעים וטעים לשתייה.

בבסיסה של מכבי עומד לתת השעורה האירופאי המשובח, לכן החלטנו להגדיל את כמות הלתת למקסימום האפשרי. התססנו אותה עם שמרי מכבי הקלאסיים המעניקים לה את טעמה המרווה האופייני.

התוצאה היא "מכבי 7.9%" בירה All Malt, עשירה בטעמי לתת, עם מרירות כשותית עדינה ומרווה ששומרת על גוף הבירה המחליק בקלות במורד הגרון.

 

היינקן 0.0

הפעם לא מדובר בבירה לאגר חזקה, אלא להפך- בירה ללא אלכוהול. בירה שמתאימה בכל העונות, בכל מצב, אם זה באימון גופני, בעבודה במשרד, בהיריון ועוד. היינקן, בירת הפרמיום המובילה בעולם, מציגה חדשנות מוצרית כמענה לאוהבי הבירה, גם ברגעים בהם אלכוהול אינו אופציה, ובהתאם למגמת אורח החיים הבריא הגוברת ועולה-

אותה הבירה עם הטעם המוכר ואהוב ללא אלכוהול, העשויה מרכיבים טבעיים בלבד. היינקן 0.0 מובילה את קטגוריית הבירות ללא האלכוהול והנמכרת ביותר בעולם.