כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל שמן מסדרת "SEVEN" למטופלי הקאנביס הרפואי.

שמן קנאביס "סבן" – צילום: יח"צ

 

 

לראשונה בישראל שמן מסדרת "SEVEN"  למטופלי הקאנביס הרפואי.

 "SEVEN" ורשתות "לאון פארם" ו"מקס פארם" חוברים יחד למען קהילת המטופלים.

 מטופלים עם רישיון ומרשם רלוונטי בתוקף יוכלו לקבל שמן מסדרת SEVEN באחת מרשתות לאון פארם ומקס פארם ללא עלות.

 

לראשונה בישראל, מחווה למטופלי קאנביס רפואי,שמן קאנביס רפואי למטופלים עם רישיון ללא עלות . "SEVEN" ורשתות לאון פארם ומקס פארם חוברים יחדיו למען קהילת המטופלים, ומציעים למי שיש רישיון ומרשם רלוונטי בתוקף להגיע לאחד מסניפי לאון פארם ומקס פארם ולקבל שמן קאנביס רפואי מסדרת  "SEVEN" ללא עלות.

 

 סדרת שמנים אולטרה פרימיום מבית  "SEVEN", מבוססת על מיצוי של פרחי קאנביס מזן בודד שלא עברו הקרנה, גודלו ללא חומרי הדברה, כימיקלים או הורמונים, מהול בשמן MCT המיטיב ומייעל את השפעת החומרים הפעילים. 

 

 השמנים המשתתפים בפעילות :מזן אלגרו וזן אדג'יו.

השמנים מוצעים בשלושה ריכוזים:

ALLEGRO T20/C4, T15/C3, T10/C2

ADAGIO T20/C4, T15/C3, T10/C2

 

הפעילות עד גמר מלאי השמנים מוגבל ליחידה אחת למטופל/ת בהגעה פיזית לסניפי לאון פארם בפתח תקוה, תל אביב, חיפה ונשר, וסניפי מקס פארם בחולון וראשון לציון. 

 

 אלגרו, זן סאטיבה רפואי מובחר ועשיר ב- THC הוא נצר ישיר של סופר למון הייז האגדי. אלגרו מומלץ לשימוש בבוקר ובמהלך היום, בזמן שהעירנות והפיקוס חשובים במיוחד.  מטופלים עם PTSD או דיכאון מעידים על שחרור מתחים ושיפור במצב רוח, תוך כדי הגברת ערנות ויכולת פיקוס, מבלי לגרום לחרדות. מטופלים עם כאב כרוני מעידים על הקלה בסימפטומים.  

 

אדג'יו, זן היברידי רפואי מובחר ועשיר ב THC, הוא נצר ישיר של וודינג קייק האהוב.  אדג'יו מומלץ לשעות אחר הצהריים והערב. מטופלים מעידים על תחושת הרפיית שרירים ושיכוך כאבים, כמו כן יש הטוענים כי חלה אצלהם ירידה בתאבון תוך כדי שימוש באדג'יו.  

 

שמן קנאביס "סבן" – צילום: יח"צ

 

מוצרי סדרת :SEVEN:  מבוססים על תפרחות הגדלות במתקן ה :INDOOR: המתקדם של חברת :מדוקאן:, המאפשר סביבת גידול מבוקרת לחלוטין. המתקן מהווה שילוב ייחודי של היי-טק, אגרו-טק ופארמה-טק, בסביבה סגורה ומבוקרת המאפשרת תנאים מנוטרים ואופטימליים, המותאמים אישית לכל זן וזן מתוך הבנק הגנטי שברשותה. הטכנולוגיות החדשניות, הדיוק וההקפדה הם שמקנים למטופלי הקנאביס את השמנים האיכותיים, הנקיים והבטוחים ביותר, בעלי פרופיל קנבינואידים עשיר והדיר כך שהמוצר המתקבל זהה פעם אחרי פעם. 

 

אסף סלע, מנכ"ל "מדוקאן פארמה": "מדוקאן פועלת מתוך הבחירה לשים את המטופל במרכז, ואנו שמחים על הזכות לחבור לרשתות לאון פארם ומקס פארם למען קהילת המטופלים. סדרת השמנים באה לתת מענה למטופלים שאינם מעוניינים או אינם יכולים לצרוך קנאביס רפואי באידוי או בעישון ואינם מוכנים להתפשר על איכות, בטיחות והדירות. לשימוש בשמן יתרונות רבים החל מאורך ההשפעה הטיפולית, שימוש במרחבים ציבוריים, פשטות השימוש שאינה דורשת הכנה מוקדמת, מתאים לבעלי מגבלות פיזיות, פונה לטווח גילאים רחב ולאלו הלוקים במחלות כרוניות". 

 

:מדוקאן פארמה:, בהובלת האחים אסף וטל סלע, חותרת לגדל את הקנאביס הרפואי הבטוח והאיכותי ביותר מתוך המחויבות לציבור המטופלים ותוך עמידה בדרישות הרגולטוריות המחמירות ביותר. החברה שמה לה למטרה לייצר קנאביס רפואי תוך שימת דגש עיקרי על בטיחות, איכות וטריות ברמות הגבוהות ביותר, ללא שימוש בחומרי הדברה, וזאת על מנת להבטיח תנאי גידול אופטימליים, בכדי להשיג הדירות בפרופיל חומרים הפעילים בין מחזורי הגידול ולאפשר רצף טיפולי כיאה למוצר ברמת.Ultra-Premium