כותרות אחרונות
Search

מעבר משפחתי אל דירה חדשה

צילום: freepik

 

מעבר משפחתי אל דירה חדשה

דירה חדשה

משפחות רבות מעוניינות להגשים את החלום שלהן ולבצע מעבר משפחתי אל דירה חדשה שהגודל שלה תואם את הצורך המשפחתי. המגמה במשפחות רבות היא לרכוש דירה שיש בה כמה חדרים כך שיהיה חדר נפרד לכל ילד. כשמדובר במשפחה עם ילדים קטנים, בשלב הראשון הם ישנים יחד בחדר ורק כאשר הם גדלים, כל אחד מהם עובר לחדר משלו, כך שהוא יוכל לארח את החברים שלו שמגיעים מעת לעת לשחק אתו, להכין יחד שיעורים או ללמוד למבחנים.

 

לאחר שמוצאים דירה חדשה, רבים מההורים מחליטים להעסיק מעצב פנים אשר יסייע להם בתכנון פנים הבית, כדי ליצור בית יפהפה אשר תואם את הצרכים המשפחתיים. תפקידו של מעצב הפנים מתחיל בשינויים אפשריים ורצויים בנראות הפיזית של הבית, כמו שבירת קיר מסוים אם הדבר אפשרי הרחבת המטבח, הגדלת המרפסת, בחירת ריצוף או פרקט ואופציות נוספות וכל זאת על פי חוקי הבנייה וההיתרים הנדרשים. בשלב שני המעצב מסייע בבחירת הריהוט לבית החדש, כמו ספה, כורסאות, מזנון לסלון. ריהוט עבור כל אחד מחדרי הילדים, לחדר השינה, לחדר העבודה ועוד…

 

השינוי בתפיסת העולם בעקבות הקורונה

עד פרוץ מגפת הקורונה במשפחות רבות היו בטוחים שהדירה שבה הם חיים היא המתאימה ביותר עבורם, אך לאור הבידודים, הסגרים, העובדה שכולם נשארו בבית כיוון שהגנים היו סגורים, בתי הספר לא היו פעילים וחלק מההורים עבדו מהבית, נוצרו תרחישים וצרכים חדשים לאור הצפיפות הרבה.

אי לכך משפחות רבות הגיעו להחלטות שיש לבצע שינוי בחייהם ולאור זאת הם החליטו לחפש דירה חדשה שהיא גדולה יותר, בעלת מרפסות לזמן אוורור לכל בני המשפחה. אופציה נוספת שהיא נדרשת ביותר בשנה האחרונה היא רכישה של דירת גן שיש בה את כמות החדרים הנחוצים למשפחה זו. כאשר מתגוררים בדירת גן, יש לילדים אפשרות לצאת החוצה מדי פעם, להוציא אנרגיה וכך אם יהיו בעתיד סגרים או בידודים, הם יהיו הרבה יותר קלים עבור כל אחד מבני הבית.

 

צילום: freepik

 

מעבר לסביבת מגורים חדשה

הרצון לעבור לדירה גדולה יותר זו גם הזדמנות לעבור לסביבת מגורים חדשה, כמו שכונה חדשה שנבנית בעיר, בעלת תכנון אדריכלי יפהפה של הבניינים ושל כל המרחב, פארק ירוק הכולל גני שעשועים, שבילים לאופנים ועוד.

כל הדירות הן מתוכננות בקפידה, מודרניות, מרווחות וכוללות ממ"דים, מרפסות רחבות ידיים במיוחד בקומות הגבוהות ובדירות המיני פנטהאוז והפנטהאוז יש שפע מקום ואפשר להקים גם גינה נחמדה לצמחי תבלין, פרחים ועוד…

 

עיר חדשה

בישראל צומחות מדי פעם ערים חדשות וזו הזדמנות לגור בסביבה גיאוגרפית שונה ולהרגיש תחושת חלוציות. המחיר של דירה חדשה בערים החדשות הוא בדרך כלל זול יותר ולכן במקרים רבים זו הזדמנות נפלאה לשפר את תנאי הדיור במחירים שהם מוזלים יחסית והמשפחה יכולה לאפשר זאת כלכלית.