כותרות אחרונות
Search

מפגש מרגש של יזמים מחיפה והצפון עם משלחת בלוגרים מבלוג הטכנולוגיה מס' 1 בעולם TechCrunch

בתמונה: משלחת טקרנצ בהיי סנטר ונצרס חיפה – צילום: מיכה בריקמן.

מפגש מרגש עם משלחת של TechCrunch

מאות יזמים מחיפה והצפון השתתפו במפגש עם משלחת של TechCrunch, בלוג הטכנולוגיה מס' 1 בעולם, בהיי – סנטר וונצ'רס בחיפה

למעלה מ 100 יזמים, אנשי היי-טק ומשקיעים השתתפו במפגש מרגש עם משלחת בלוג הטכנולוגיה המוביל בעולם- TechCrunch, שהגיעה להתארח בהיי-סנטר ונצ'רס בחיפה. הביקור בהיי סנטר ונצר'ס עורר עניין בינלאומי והמשלחת כללה גם עשרה עיתונאים מהוואלי בארה"ב, מלונדון, פריז וברלין.  בין חברי המשלחת בלוגרי הטכנולוגיה המובילים היו: Mike Butcher ,  Tito Hamze,  ו Matt Burns.

משלחת טקרנצ בהיי סנטר ונצרס חיפה – צילום: מיכה בריקמן.

האירוע נפתח בבראנצ' משותף עם חברות הפורטפוליו של היי-סנטר ונצ'רס , והמשיך במפגשים קצרים לחשיפה ראשונית עם היזמים המקומיים כהקדמה לראיונות עומק. כמו כן, נפגשו חברי המשלחת עם "פורום יזמות חיפה", ולאחר מכן, התלוו להנהלת היי סנטר ונצ'רס למפגש עם יזמים באקסלרטור Drive בטכניון. עוד סיירו חברי המשלחת במעבדות מחקר בטכניון, שם התרשמו משיתוף הפעולה שבין מוסדות המחקר החיפאים לבין תעשיית ההיי-טק הצומחת בעיר.

מנכ"לית היי סנטר ונצר'ס  יעל מיטלמן, הציגה בפני האורחים את פעילות החברות בתחומים השונים, ועודדה יזמים מכל רחבי העיר להציג את מועמודותם להשקעה על ידי הקרן החיפאית הוותיקה. לדבריה, "היי סנטר ונצר'ס  מייחסת חשיבות עצומה לביקור המשלחת של טקרנצ', ורואה בכך הבעת אמון ביזמות ההייטק החיפאית הצומחת ומתפתחת בעיר חיפה. אין ספק כי לעיר כבירת ההיי טק של הצפון יש מה להציע: מוסדות לימוד אקדמיים מוכווני טכנולוגיה עילית, משאב אנושי איכותי חדור רעיונות מהפכניים ומיזמים פורצי דרך".

משלחת טקרנצ בהיי סנטר ונצרס חיפה – צילום: מיכה בריקמן.

אודות טקרנצ': טקראנץ' הוא הבלוג הטכנולוגי הגדול והמוערך בעולם עם מיליוני קוראים מדי חודש. האתר נותן במה מיוחדת לחדשות אודות סטארטאפים חדשים בתחומי המדיה השונים. האתר נוסד בשנת 2005 על ידי יזם המחשבים מייקל ארינגטון. בספטמבר 2010 רכשה חברת AOL את האתר תמורת 25 מיליוני דולרים. החברה פועלת מסן פרנסיסקו ומבססת את הכנסותיה על פרסומות.