כותרות אחרונות
Search

משקפי VR ורובוטים של "UR" גויסו למשיכת הדור הצעיר לאופרה של ברצלונה.

 

משקפי VR ורובוטים של "Universal Robots -UR" גויסו  למשיכת הדור הצעיר לאופרה של ברצלונה.  

 

מה לא עושים כדי למשוך את הדור הצעיר לחזות באופרה בת 93? נכון. משתמשים במיטב חידושי הטכנולוגיה ומגייסים למשימה את אמן הווידאו בעל השם הבינלאומי, פרנק אלאו. וזה בדיוק מה שנעשה באופרה של ברצלונה כשהוחלט להעלות לבמה את היצירה ״טורנדוט״, של פוצ׳יני. מדובר באופרה האחרונה של המלחין האיטלקי הידוע והיא הועלתה לראשונה לאחר מותו של היוצר בלה-סקאלה במילנו בשנת 1926. לצורך המשימה השתמש אלאו במגוון אפקטים של תאורה, משקפי מציאות מדומה ובקובוטים (רובוטים שיתופיים) של חברת  "Universal Robots -UR" שהיו אחראים על התאורה הדרמטית פסיכודלית והכניסו את אלמנט המדע הבידיוני העתידי אותו שאף אלאו ליצור. 

 

צילום: Universal Robots -UR

 

״הקובוטים ׳שיתפו׳ פעולה בצורה נפלאה. הם מוקמו בראש פירמידה ששימשה את כיסא הקיסר הסיני, ותפקדו כמעין שומרים שלו״, הוא אומר. ״השתמשנו בהם לטובת משחקי תאורה, הקרנת דימויים שונים ואפילו הנפת דגלים… היה לנו ברור שזו משימה שחייבים לתת לרובוטים שבטוח לחברי המקהלה להיות כה קרובים אליהם ולכן גם בחרנו בקובוטים״. 

 

סרטון: https://youtu.be/l0IjXkoCtT0

 

צילום: Universal Robots -UR

 

 

אודות Universal Robots 

 Universal Robots נוסדה בשנת 2005 מתוך רצון להנגיש את טכנולוגיית הרובוטים לכל, על ידי פיתוח רובוטים תעשייתיים קטנים, שבטוח לעבוד במחיצתם, ידידותיים למשתמש ובתמחור גמיש. מאז כניסתו לשוק של הרובוט השיתופי הראשון בשנת 2008, החברה מוכרת קובוטים בכל רחבי העולם. החברה, חלק מתאגיד Teradyne, ממוקמת בדנמרק ופעילה במגוון מדינות – כולל ישראל. למידע נוסף: www.universal-robots.com