כותרות אחרונות
Search

סדרת מוצרי הטיפוח הדרמו – קוסמטי של כללית אסתטיקה נמכרים באתר bela.co.il !

חדש באתר bela.co.il

סדרת מוצרי הטיפוח הדרמו – קוסמטי של כללית אסתטיקה שפותחה על ידי רופאי עור מומחים ברשת כללית אסתטיקה

לרגל כניסת המוצר לאתר, המוצרים נמכרים במחיר מבצע 25% הנחה על מוצרי הסדרה, משלוח חינם ברכישת 2 מוצרים

 

סדרת המוצרים הדרמו-קוסמטיים של כללית אסתטיקה לטיפול וטיפוח העור פותחה עם רופאי הרשת ומציעה מגוון פתרונות לאתגרים שעור הפנים שלנו מתמודד מידי יום ביניהם זיהום אוויר, טמפרטורות קיצוניות, קרני שמש, הרגלי תזונה ושינה לקויים, עישון ועוד.

 

הסדרה נולדה בעקבות הצורך של רופאי הרשת בקו מוצרים מקצועי שישרת את הלקוחות לאחר שעברו ניתוחים וטיפולים קוסמטיים.

 

את סדרת המוצרים של כללית אסתטיקה ניתן להשיג מעתה גם באתר bela. לרגל הצטרפות מוצרי כללית אסתטיקה לאתר, תינתן הנחה של 25% על כל מוצרי הסדרה שבאתר ומשלוח חינם ברכישת 2 מוצרים – משלוח לכל רחבי הארץ.

 

צילום: איציק קנטי

 

הסדרה כוללת 19 מוצרים המספקים בין היתר לחות מוגברת, פתרונות ניקוי עמוק לכל סוגי העור, חיזוק העור על מנת שיידע להתגונן מפני רדיקלים חופשיים באוויר, מקדם הגנה מפני קרני השמש ועוד. בין המוצרים בסדרה: מקדם הגנה, קרמי יום ולילה, סרומים ייעודיים ללחות מרוכזת נפח והזנה, פילינג ומסיכה לניקוי עמוק ולליטוש פני העור, מוצרים ייעודיים לעור העפעפיים ועוד. המוצרים מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות בשילוב רכיבי מפתח פעילים גם מהטבע המעניקים לתכשירים אפקטיביות גבוהה. השילוב בין הטכנולוגיה לרכיבי המפתח המכילים תשלובות מדמות בוטוקס, חומצה הילארונית, אנטי אוקסידנטים, צמחי מרפא ועוד, מעניקים חווית שימוש נעימה ואפקטיבית. פיתוח המוצרים נועד על מנת לספק קשת פתרונות למגוון האתגרים שעור הפנים מתמודד איתם מידי יום ומתאימים לשימוש יום-יומי. כמובן כן, המוצרים מהווים טיפול משלים בבית למגוון הטיפולים האסתטיים שמציעה הרשת.

 

טווח המחירים לצרכן של המוצרים: 50-203 ₪

 

* כל המוצרים עומדים בתקני איכות מחמירים ובהתאמה לרגולציה האירופאית (GMP), אינם מכילים פרבנים ולא נוסו על בעלי חיים.