כותרות אחרונות
Search

עוד אי אפשר לנפוש בבית מלון ? "מדגל" מביא את המלון אליכם הביתה !

צילום – חברת מדגל

 

עוד אי אפשר לנפוש בבית מלון ? "מדגל" מביא את המלון אליכם הביתה !

"מדגל" משיקה את "סטון", סדרה מרהיבה של ארונות אמבט בהשראת גווני אבן מלוטשת.

 

עוד אי אפשר לנפוש בבית מלון? הביאו את המלון אליכם הביתה.! חברת "מדגל" מבית "פלסאון", מהמובילות בתחום הברזים בישראל (משנת 1973), משיקה את "סטון" (STONE) – סדרה מרהיבה של ארונות אמבט בהשראת גווני אבן מלוטשת.

 

צילום – חברת מדגל

 

הסדרה מוצעת ב-5 דגמים וב-6 גוונים, כל דגם כולל מבחר פתרונות אחסון. שמות הדגמים לקוחים מהעולם הגדול: ליברטי, אמפייר, פיזה, אייפל וביג בן. הגוונים המוצעים: "גידים" (אפור או שחור) ;  "לבה" ; "מטריקס" (אפור או שחור) ; "אוניקס".

 

הארונות עשויים בסטנדרטים גבוהים ומחומרי גלם איכותיים, בהם: גוף מסגרת מעוצבת צבועה אפוקסי לבן מט העשויה מסנדוויץ' 17 מ"מ – המיועד לחללים רטובים ; חזית פורמאיקה מעוצבת עם ציפוי נאנו – למניעת שריטות ונזקי מים; קאנט "PVC" היקפי ; מנגנוני טריקה שקטים ; פרזול אל חלד מנגנוני ; מגירות עם הגבהה ; הגבהות זכוכית, ועוד. כל הארונות לא באים במגע ישיר עם הרצפה.

 

צילום – חברת מדגל

 

במסגרת הפתרון העיצובי הכולל לחדר האמבט, הארונות מוצעים עם מוצרים נלווים ושדרוגים כמו כיורי חרס אינטגרליים או כיורי חרס מונחים, משטח "אמפייר" יצוק או משטח "בוצ'ר", מראה מרחפת וידיות פורצלן לבן. ניתן לבחור דגם מוכן מקטלוג החברה, או לתכנן, לשלב ולעצב את הארון באופן אישי.

 

כדי לשמר את רמת השירות והאמינות הידועים של מדגל גם בתחום הארונות, הוקמו מערכות מקצועיות של צוותי מתקינים בפריסה ארצית, ומערכות שירות הכוללות מענה אנושי לצד מערכת שירות ממוחשבת.

 

 

צילום – חברת מדגל

 

מידות: 60 – 180 ס"מ (תלוי בדגם). עומק: 46 ס"מ.

אחריות: 3 שנים.

זמן אספקה: מיידי.

להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.

לפרטים: www.madgal.co.il

 

"מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת "פלסאון" ישראל. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות והתחדשות ועוקבת כל העת אחר מגמות העיצוב והפתרונות בתחום בעולם ובישראל, כדי לתת מענה עיצובי ופרקטי ללקוחותיה.

 

מדגל מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות השירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים במחירים הוגנים ומשתלמים. ב-2019 נכנסה החברה לתחום ארונות האמבט והשיקה כ-100 דגמים במגוון עיצובים ומחירים. ב-2020 PEDANTIX כיורי עלית הופכת לחברת בת. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקן ISO 9001  ותקנים בינלאומיים מחמירים.

 

צילום – חברת מדגל