כותרות אחרונות
Search

על רטיבות, נזילות ומה שביניהם.

צילום:freepik

 

על רטיבות, נזילות ומה שביניהם.

טחב, עובש, נזקים לריהוט, התנפחות של קירות, כל אלו סימנים לרטיבות. רטיבות היא אחד הליקויים הנפוצים ביותר בבתים ואחד המזיקים ביותר. רטיבות היא לא רק נזק סביבתי היא עלולה אף להוות מקור לנזקים בריאותיים. רטיבות זה מטרד. הסימן על הקיר, הכתם בתקרה מבשרים על העתיד לקרות, והעתיד הזה לא מזהיר, שלא נאמר מבלגן, מטריח ועולה כסף. ובכן לא בהכרח. הטכנולוגיות של היום לבדיקת רטיבות מאפשר לאתר את מיקומה מבלי לשבור את הראש או את הבית. אם אתם סובלים שוש שוב מאותה בעיה וסממנים של רטיבות מופיעים, ואתם לא יודעים מה מקורם אתם זקוקים לבדיקת רטיבות. הם לא ייעלמו אם תתעלמו מהם.

 

בדיקת רטיבות מומלצת גם אם אתם לקראת מעבר לבית או דירה, יד ראשונה או שנייה, זה לא ממש משנה. כדאי לבצע בדיקת רטיבות גם אין לכך סימנים מקדימים, עדיף להיכנס בראש שקט ולא למצוא את עצמכם חודשים ספורים אחרי המעבר המדובר מתעסקים בהזזת רהיטים ותיקוני נזילות.

 

בדיקת רטיבות מתבצעת באמצעות מכשור דיגיטאלי הממפה את סביבת התקלה ומבצע בדיקה של מערכות איטום והצנרת של המבנה. לאחר שאישרתם שאכן קיימת רטיבות ואיתרתם את מיקומה, יש לבצע ניתוח מעמיק של הממצאים, שלב חשוב לא פחות בבדיקת רטיבות.

 

צילום:freepik

 

רטיבות? יש! נזילות? יש! איך מאתרים ואיך נפטרים מהן?

בטרם תזעיקו אינסטלטור ותזמינו ממנו בדיקת רטיבות, כדאי שתבדקו עם מאתר נזילות על אפשרות של בדיקת רטיבות. ממש כשם שאינכם ניגשים לחדר ניתוח בטרם ראיתם רופא שאיתר את הבעיה, כך מאתר נזילות. מאתר נזילות מקצועי יציע לכם שיטות שונות לאיתור נזילות. הנפוצות שבהן זה איתור נזילות תוך שימוש במצלמה טרמית ואיתור נזילות בגז. מאתר נזילות יעיל ומהיר יכול לבצע את העבודה מבלי לגרום להרס במרצפות או בקירות.

 

מאתר נזילות משתמש אף הוא במכשור טכנולוגי חדשני ולא נדרש כל הרס של קירות או רצפות בבית. בדיקות לחות, בדיקות לחץ מים ואיתור נזילות סמויות הן רק חלק מהבדיקות שמתאר נזילות מקצועי יציע לכם. מתאר נזילות יכול מאוד להיות גם אותו בעל המקצוע שיכול לתקן את התקלה.

 

הטכנולוגיות והפיתוחים הטכנולוגיים בעולם האינסטלציה הופך את הגילוי המקדים של תקלות כאלה ואת הטיפול בהן ליעיל, מהיר וחסכוני, ולא כמו בשיטות הישנות שאנחנו מכירים וחוששים מהם ומהבלגן שהם יוצרים. ככל שתקדימו לטפל בבעיה כך תצמצמו את הנזקים ואת העלויות הנדרשות לטיפולה.