כותרות אחרונות
Search

ערב התרמה שנתי של ADHD העמותה הישראלית להפרעת קשב – 12.12.16 במוזיאון תל אביב

ערב ההתרמה השנתי של העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD

עמותת קווים ומחשבות – העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD עורכת את אירוע ההתרמה השנתי בתאריך 12.12.16 במוזיאון תל אביב לאומנות

במסגרת האירוע:

מופע סטנד אפ של גורי אלפי

הצגת תערוכת Go Ahead – תערוכת של דמויות ראש שעוצבו במיוחד לאירוע על ידי אמנים ומובילי דעה בנושא הפרעת קשב

הכרטיסים לאירוע נמכרים בלינק: http://www.keshev.org/

מחיר החל מ- 150 ₪ לכרטיס

כל ההכנסות מהאירוע הן קודש לעמותה.

*******

עמותת קווים ומחשבות, העמותה הישראלית להפרעת קשב, עורכת את ערב ההתרמה השנתי ב- 12.12.16 במוזיאון תל אביב, כל ההכנסות הן קודש לעמותה. מאיה ורטהיימר תנחה את הערב,  ד"ר איריס מנור תרצה על יצירתיות ו- ADHD וגורי אלפי יחתום את הערב עם מופע סטנדאפ. עמותת קווים ומחשבות אחראית לקידום זכויותיהם של אנשים עם הפרעת קשב, מעודדת את המחקר בתחום ועוזרת לילדים ולמבוגרים הסובלים מההפרעה וכמובן להורים הרבים החווים קשיים עם ילדיהם. 

alfig-1

במסגרת האירוע תוצג תערוכת Go Ahead, המציגה את תפיסת עולמם של עשרות אמנים ומובילי דעה בנושא הפרעת קשב. האמנים עיצבו דמויות ראש אדם, במיוחד לרגל האירוע, כאשר כל דמות נותנת לנו הצצה לתוך הדימוי המיוחד של הפרעת קשב ואיך הוא נתפס בעיניהם. העבודות יימכרו במהלך האירוע וההכנסות ממכירתן יופנו לפעילות העמותה.

keshev-1

אומנים מימין לשמאל: ורד רוזן, אריאלה וורטהימר, דלית מרום – צילום אבי אמסלם

בין מובילי הדעה אשר יציגו את יצירותיהם בתערוכה: אריאלה ורטהיימר, לאה פרץ והמחלקה לעיצוב אופנה שנקר, אלי יצפאן, רני רהב, יעל ארד, אורית בן אדרת, ליאת אשורי, דידי הררי, מיכל אנסקי, מרסל מוסרי,  יובל אברמוביץ', מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, סיוון שטרנבך, דלית מרום, שלמה עמנואל ועוד רבים.

הכרטיסים לאירוע נמכרים בלינק: http://www.keshev.org/

החל מ- 150 ₪ לכרטיס, כאשר כל ההכנסות מהאירוע הן קודש לעמותה.