כותרות אחרונות
Search

"ערד טקסטיל" מתרחבת: פותחת סניפים חדשים.

"ערד טקסטיל" מתרחבת – בתמונה סניף דימונה החדש – צילום: עדי טקסטיל 

 

"ערד טקסטיל" מתרחבת: פותחת סניפים חדשים. 

הרשת הוותיקה משיקה סניף חדש במתחם הקניות "פרץ סנטר" בדימונה וכן סניף נוסף בקניון "עין בוקק" בים המלח שמצטרף לחנות המיתולוגית בקניון עין התכלת. סניף חדרה עובר למשכן חדש בעיר.

עלות  המהלך כחצי מיליון שקלים.

רשת "ערד טקסטיל" ממשיכה להתרחב ופותחת סניף חדש במתחם "פרץ סנטר" בדימונה וסניף בקניון עין בוקק בים המלח, כאשר זה האחרון מצטרף לסניף הוותיק של הרשת הממוקם בקניון עין התכלת באזור. סניף דימונה החדש משתרע על שטח של לא פחות מ-130 מ"ר, כאשר סניף עין בוקק החדש משתרע על שטח של 85 מ"ר . בנוסף, סניף חדרה, הממוקם בקניון מול החוף וילג', יעבור בקרוב למשכנו החדש בעיר בקניון "עופר חדרה". החנות החדשה תשתרע על פני שטח של כ-100 מ"ר.

 

"ערד טקסטיל" מתרחבת – בתמונה סניף דימונה החדש – צילום: עדי טקסטיל 

 

 

בחנויות החדשות ניתן למצוא את מגוון מוצרי הטקסטיל המוכרים של "ערד טקסטיל", בהם: מצעים, חלוקי רחצה, כריות, שמיכות, מפות שולחן וכמובן את מגוון המגבות האיכותיות והמיתולוגיות של "מגבות ערד".

 

פתיחת הסניפים היא חלק נוסף מהתרחבות "ערד טקסטיל" בשוק הקמעונאי המקומי, צעד שהחל כבר בשנת 2019 עם תחילת פתיחת החנויות ואתר ה-איקומרס (E-commerce) המקוון. הסניפים החדשים מצטרפים ל -17 סניפים קיימים נוספים של הרשת בפריסה ארצית.

 

"ערד טקסטיל" מתרחבת – בתמונה סניף דימונה החדש – צילום: עדי טקסטיל 

 

אסף סויסה, מנכ"ל "ערד טקסטיל" בירך על המהלכים האחרונים: "פתיחת החנויות החדשות בדימונה ובים המלח, היא חלק מתהליך הצמיחה של "ערד טקסטיל" בתחום הקמעונאי. "ערד טקסטיל", שצמחה בדרום, גאה להנגיש את מוצריה לתושבי דימונה במתחם 'פרץ סנטר'. החנות הנוספת בים המלח נפתחה על מנת לענות על הביקושים הרבים של ערד טקסטיל באזור זה, ומצטרפת לחנות הוותיקה והמיתולוגית הממוקמת בקניון עין התכלת."

 

מוסיף אסף סויסה: "כמו שאר סניפי הרשת, הסניפים החדשים יספקו לקהל לקוחותינו חוויית קנייה בסטנדרט גבוה של מוצרי "ערד טקסטיל" האיכותיים והאהובים על הקהל הישראלי. הקולקציות שלנו מתאימות למגוון לקוחות עם טווח רחב של מחירים לצד איכות בלתי מתפשרת כך."

 

מה שהחל כמפעל ציוני למגבות בנגב, הפך לימים למותג מוביל בעולם הטקסטיל בארץ ובעולם. רשת "ערד טקסטיל" היא בין חברות הטקסטיל הגדולות, הוותיקות והאיכותיות ביותר בישראל והיא הספקית הגדולה ביותר בשוק בתי המלון בארץ כבר למעלה מארבעה עשורים. בנוסף, החברה משווקת את מוצריה למיטב המלונות היוקרתיים בארה"ב ובאירופה.