כותרות אחרונות
Search

קולנוע פאר, מועדון הכושר שהוקם על חורבות הקולנוע המיתולוגי משנת 1958, מציע למתאמנים סדנת עיבוד טראומה חינם עם פסיכולוגים מומחים.

קולנוע פאר מכון כושר – צילום: יח"צ

 

קולנוע פאר, מועדון הכושר שהוקם על חורבות הקולנוע המיתולוגי משנת 1958, מציע למתאמנים סדנת עיבוד טראומה חינם עם פסיכולוגים מומחים.

בעשרת הימים הראשונים של המתקפה, כשהכל קפא, ינקי אובזילר מנכ"ל מועדון הכושר "קולנוע פאר", מוסד תל אביבי ידוע, וחבריו, הסבו את המועדון למרכז לאיסוף תרומות וחלוקה לחיילים ומפונים. זו היתה התגייסות כוללת של כל השכונה שנרתמה לזה. גם רבים מהמדריכים והמדריכות במועדון משרתים במילואים והיתה בעיה של ממש לפתוח את המקום. אבל זה היה זניח יחסית לטרגדיות ששמענו מכל הכיוונים מסביבנו.

 

סדנת עיבוד טראומה

בעקבות הטלטלות שעבר המועדון וחבריו, קולנוע פאר יציע למתאמנים שעברו את זוועות ה7.10 ומילואימניקים שיצאו מלחימה, סדנה חינמית לעיבוד טראומה. הסדנה תתקיים בין כתלי המועדון בראשותו של הפסיכולוג הקליני נתנאל זינגבוים, לוחם שלחם בצוק איתן בעצמו ותשלב פסיכולוגים מומחים באדיבות זיגמונד – אפליקציה שייסד, שמחברת בין מעל 750 פסיכולוגים מוסמכים למי שזקוק לטיפול מיידי.

 

קולנוע פאר מכון כושר – צילום: יח"צ

 

הפסיכולוג הקליני נתנאל זינגבוים מייסד אפליקציית זיגמונד: "כלוחם לשעבר, בתקופה בה לוחמים לא טופלו בפן הרגשי והנפשי-פסיכולוגי, אני יודע בדיוק איך זה מרגיש לצאת מעזה אל העולם. בזמנו לחמנו הכי עמוק שהגיעו עד אז בעזה והיינו עדים למקרים קשים מאוד, כולל אסון הנגמ"ש, שנכנסנו מיד אחריו. ביציאה מעזה לא קיבלנו טיפול, אלא מי שהתעקש לקחת באופן פרטי. זה היה לא מקובל ואני שמח מאוד שצה"ל והסביבה מתייחסים לכך אחרת כיום. כפסיכולוג קליני, מנחה קבוצות ומנהל מערכת זיגמונד יש לי את האפשרות לסייע בהיקף רחב ואני שמח על שיתוף הפעולה עם קולנוע פאר. בסדנה יקבלו שורדי הנובה והלוחמים שחזרו מעזה מרחב מקצועי לעבד את החוויות הטראומטיות שחוו וימצאו את הדרכים הייחודיות לכל אחד מהם להתמודד עם הטראומה, הפוסט-טראומה, הכאב והצלקות שנשארו. מבנה הסדנה הוא בדומה למבנה של טיפול קבוצתי קצר מועד, במסגרתו נתכנס יחד בקבוצות של עד 10 אנשים ונצעד בעקבות הטראומות והכאב שחרט על נפשם של המשתתפים. מתוך הדברים שיעלו נשמע את דרכי ההתמודדות המקובלות, דרכי ההתמודדות של משתתפים נוספים ונציע דרכי התמודדות יעילות יותר. המרחב המשותף, המקום המקצועי לדבר על הכאב, הלמידה מאחרים והשימוש בטכניקות מקצועיות יסייעו למשתתפי הסדנה להתמודד בצורה טובה יותר עם החוויה הכל-כך קשה שעברו".

 

ינקי אובזילר מנכ"ל מועדון "קולנוע פאר" – צילום: יניב כהן

 

הרשמה לסדנה בפייסבוק של קולנוע פאר.

 

קולנוע פאר, ישעיהו 1 תל אביב, טלפון 03-5441344

 

שעות פתיחה: א-ה 6:00-23:00, ו 7:00-18:00, שבת 8:00-20:00

 

אתר, פייסבוק , אינסטגרם, טיקטוק

 

קולנוע פאר – מחזירים את הכיף לספורט

מועדון הכושר "קולנוע פאר", מוסד תל-אביבי מוכר וידוע, נבנה על חורבות בית הקולנוע האגדי קולנוע פאר שנוסד בשנת 1958. בית הקולנוע נסגר להקרנות בשנת 2007 ובשנת 2010 נפתח מועדון הכושר הנושא את שמו. המועדון נוסד על ידי יזמים צעירים שרצו חדר כושר שונה מהרגיל, מקום שבאים אליו כדי ליהנות ולא בגלל שחייבים להתאמן, מקום שהוא חלק אינטגרלי מהשכונה, מזמין ופונה לכולם.

 

קולנוע פאר המאובזר, מציע חווית אימון שונה, כייפית ונעימה  במתחם המתפרש על פני 1,000 מ"ר במספר מפלסים: מפלס המועדון, בו מכשירי כושר, מתחם משקולות, ומציע מגוון עצום של שיעורי סטודיו ביניהם: שיעורים פונקציונלים, שיעור בר, יוגה, ספינינג, פילאטיס, ריקוד ואימוני איגרוף במתחם איגרוף מקצועי. צוות המאמנים מקצועי, כל אחד בתחומו, מעניקים ליווי יומי למתאמנים הפוקדים את המקום במקצועיות וחברות. בנוסף לזאת, המועדון מציע חווית קהילתית ומגבשת על ידי קיום אירועים מיוחדים בחגים, סדנאות הרצאות ומסיבות לקהל הלקוחות.