כותרות אחרונות
Search

"רויאל קנין" מותג האוכל לכלבים וחתולים משיק מזון מותאם לכלבי הפומרניאן כחלק מסדרת ה-Breeds של המותג הצרפתי.

 

"רויאל קנין" משיקה מזון מותאם לכלבי הפומרניאן.

חדש בישראל – פורמולת מזון ייחודית לכלב שכובש את הרשת.

המזון החדש מותאם לרגישויות ולצרכים הספציפיים של כלבי הפומרניאן ומהווה חלק מסדרת ה-Breeds של המותג הצרפתי. מנכ"ל רויאל קנין ישראל: "בשורה למגדלי הפומרניאן בישראל".

 

"רויאל קנין" ("Royal Canin"), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, מודיעה היום (א') על השקתו בישראל של מזון ייחודי ומותאם לכלבי הפומרניאן. המזון החדש, מציג פורמולה יבשה המורכבת מרכיבי תזונה (נוטריאנטים) מזינים ומלאים העונים על הרגישויות והצרכים הספציפיים של הפומרניאן: בריאות השיניים, טיפוח ההפרווה, סיוע בחיזוק המפרקים ומערכת העיכול. המזון החדש כולל נוטריאנטים שנבחרו לא רק על פי ערכם התזונתי הגבוה ואיכותם, אלא גם על פי טעמם, וכך מבטיחים טעימות מיטבית.

 

הסדרה מצטרפת למשפחת ה-Breeds של רויאל קנין המבוססת על פורמולות העונות על הדרישות הייחודיות של 18 סוגי כלבים שונים ו-4 סוגי חתולים. פורמולות אלה מבוססות על רכיבי התזונה המתאימים לכל גזע והכמויות המדויקות של כל רכיב, לתזונה בריאה ומאוזנת וכחלק מהרפואה המונעת של כלבים וחתולים. פורמולות המזון הייחודיות פותחו במעבדות רויאל קנין על מנת להתאים למבנה הפנים והלסת, מבנה העצמות, סוג העור והפרווה של גזעים ייחודיים.

 

צילום: רויאל קנין

 

המוצר החדש מיועד לכלבי פומרניאן בוגרים (החל מגיל 8 חודשים) ויימכר באריזות של 3 ק"ג, במחיר מומלץ לצרכן שנע בין 159-169 ש"ח; אריזות 1.5 ק"ג, במחיר מומלץ לצרכן שנע בין 89-99 ש"ח. האריזות ישווקו בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ ומחירן הסופי נקבע על ידי הקמעונאים באופן בלעדי.

 

הפומרניאן הוא הכלב הקטן ביותר במשפחת כלבי השפיץ ונקרא על שם אזור המוצא שלו- פומרניה, חבל ארץ המשתרע לאורך חופי הים הבלטי בשטחן של גרמניה ופולין. תוחלת החיים הממוצעת של הפומרניאן היא בין 12-16 שנים והוא נחשב לכלב אינטליגנטי, פעיל, ערני ונחשב לזן כלבים אהוב בישראל ובעולם עם יותר מ-15 מיליון תיוגים (האשטאגים) באינסטגרם-  .#Pomeranianהפומרניאן נעשה פופולרי עוד במאה ה-17 על ידי בני המלוכה הבריטית כאשר גם היום ידוענים רבים מגדלים סוג כלב זה ביניהם: קים קרדשיאן, פריס הילטון, אווה לונגוריה וסילבסטר סטאלון כמו גם בן אל תבורי, אדל בספלוב ושי מיקה בישראל.

 

על אף שהפומרניאן נחשב לגזע בריא ומלא חיים, הוא בעל רגישויות הדורשות טיפול ותשומת לב כגון: שיניים עדינות בעלות סיכון להיווצרות אבנית ורובד חיידקי, פרווה עבה שעלולה לחסום את זרימת האוויר ולגרום לגירויים  וליובש בעור, נטייה גנטית למפרקי ברכיים רגישים ומעבר מהיר של מזון במעי העלול לגרום להיווצרות צואה קשה.

 

יוראי גרוסוש, מנכ"ל רויאל קנין ישראל: "סדרת מוצרי ה-Breeds שלנו משווקת בהצלחה רבה בישראל ובעולם, שכן היא מתאימה כל מזון באופן מדויק למבנה הגוף לבעיות הרפואיות המאפיינות את אותו סוג כלב. אנחנו שמחים להרחיב סדרה זו גם לכלבי הפומרניאן האהובים במיוחד ולהביא את הבשורה עבור המגדלים בישראל".

 

צילום: רויאל קנין

 

אודות Royal Canin:

כבר יותר מ-50 שנה רויאל קנין מחוייבת לספק פתרונות של תזונה בריאה לכלבים וחתולים תוך כדי שיפור איכות החיים שלהם. החברה שנוסדה בשנת 1968 על-ידי וטרינר צרפתי, ז'אן קסארי עובדת מאז בשיתוף פעולה עם תזונאים, מגדלים מקצועיים ורופאים וטרינרים מסביב לעולם. החברה שמה לה למטרה לשפר את איכות החיים והבריאות של כלבים וחתולים ולהרחיב את המחקר הרפואי בשיתוף פעולה עם מומחים לתזונה של בעלי חיים.  הגישה הייחודית של רויאל קנין מציבה את הדרישות הייחודיות של כלבים וחתולים בראש סדר העדיפויות ובלבד תהליך המחקר ופיתוח החדשני.

 

בהתאם לגיל, סגנון החיים, גודל, הגזע או רמת הפעילות הגופנית, פיתחה החברה מגוון רחב של מוצרים המבוססים על מדע, במטרה לפתח דיאטות לצרכיו הייחודיים של כל כלב וחתול. מוצרי החברה מבוססים על פורמולות שיוצרו בקפידה ומשווקים בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובבתי חולים וטרינריים ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם באימרגוס בדרום צרפת והיא פועלת בלמעלה מ-100 שווקים בשיתוף פעולה עם 7,153 שותפים ברחבי העולם, המציבים כלבים וחתולים במקום הראשון מדי יום.

 

למידע נוסף, בקרו ב- www.royalcanin.com/il