כותרות אחרונות
Search

רשת הגלידריות הישראלית "דלי קרים", משיקה גלידה חדשה ומסקרנת במיוחד בטעם "כנאפה".

צילום: מתן נעים

 

רשת "דלי קרים" משיקה גלידה חדשה בטעם "כנאפה".

רשת הגלידריות הישראלית "דלי קרים", משיקה גלידה חדשה ומסקרנת במיוחד בטעם "כנאפה" ולראשונה תשלב את הקינוח המוכר והמתוק עם שערות הקדאיף לטעמי הגלידות האהובים.

 

רשת הגלידריות האיכותית "דלי קרים" משיקה לראשונה טעם חדש ומפנק המזוהה עם הטעמים הישראלים האייקונים שיוצרו במיוחד לחך הישראלי –  גלידה חדשה בטעם "כנאפה".

 

צילום: מתן נעים

 

ה"כנאפה" המוכר בזכות טעמיו המתוקים ושערות הקדאיף שעוטפים את מילוי הגבינות המדויק המורכב מגבינות עיזים ופרסקה עושה טוויסט ויחד עם דלי קרים, הפך לגלידה, שעתידה להיות אהובה על ישראלים רבים.

 

כלל הטעמים והמנות בקולקציית המוצרים החדשה של דלי קרים, יוצעו  למכירה ב-22 סניפי הרשת וניתן יהיה להזמינם גם באמצעות אפליקציות המשלוחים.

 

צילום:

 

אודות דלי קרים:

דלי קרים נמצאת בבעלות משפחת בן בסט ונחשבת לגלידה האיכותית ביותר בישראל המשווקת בסניפי הרשת בפריסה ארצית ומיוצרת במפעל גלידה בוטיק בראשון לציון.

 

רשת חנויות "דלי קרים" המונה 21 סניפים בפריסה ארצית ומשווקת לצד הגלידה גם קרפים, גלידות יוגורט וואפל בלגי. כל המוצרים מגיעים גם במשלוחים.

 

במפעל הבוטיק של "דלי קרים" פועלים בני המשפחה כל העת על מנת לחדש ולהרחיב את מגוון הטעמים הקיים שלה, כמו כך גם את הפעילות הענפה בשוק המוסדי (בתי קפה, מסעדות וכו') וייצור מיוחד עבור מותגים פרטיים.