כותרות אחרונות
Search

רשת "פעמית סטור" המתמחה בייצור ושיווק כלים חד פעמיים מציעה לקראת חג החנוכה מגוון רחב של פריטים שיעשו את שולחן החג מואר ונוצץ במיוחד.

צילום: אפרת אשל 

 

רשת "פעמית סטור"

רשת "פעמית סטור" המתמחה בייצור ושיווק כלים חד פעמיים מציעה לקראת חג החנוכה מגוון רחב של פריטים שיעשו את שולחן החג  מואר ונוצץ במיוחד.

 

חודש דצמבר. בחוץ חורף. הגשם מטפטף ובבית? בואו ונדמיין לעצמנו את כל בני המשפחה והחברים מתכנסים סביב נרות החנוכה כשריח הסופגניות והלביבות מתפשט באוויר… לא סתם הפך החג הזה לחג כל כך אהוב על ההורים ועל הילדים. החלל: היום ניתן למצוא שפע של אביזרי קישוט, כמו: סביבונים דקורטיביים, מטבעות זהב, קישוטי סופגניות, כלי הגשה ברוח החג המאפשרים ליצור שולחן חגיגי מרשים ומיוחד. סוג שולחן: ערוך או מזנון, בהתאם לחלל, לרעיון המרכזי ולמספר האורחים. עיצוב השולחן: שמח, חגיגי, מואר ועשיר באלמנטים הקשורים בחג. הצבעים ששולטים בשולחן הם זהב, אדום וכתום.

 

צילום: אפרת אשל

 

קישוט השולחן: מטבעות השוקולד המוזהבים מסמלים את המנהג של מתן דמי חנוכה, ויכולים להפוך לפריט עיצובי בשולחן החג: ניתן לפזר אותם לאורך השולחן, לשים בתוך כלי הגשה ייחודי או בשקיות קטנות קשורות בסרט בתור שי לאורחים. מטבעות השוקולד הם פריט זמין שמוסיף יוקרה לעיצוב.  סביבוני קרטון שמרכיבים בתוך שניות ניתן לקנות בחנויות לקראת החג והם יכולים להיות פריט עיצוב מעניין ומרענן כמו גם  סביבוני עץ. ניתן כמובן להתאים סביבונים לצלחות ולהניח סביבון אישי ליד כל סועד או לחילופין –  להניח את הסביבון על גבי הצלחת. נרות דקורטיביים הם "סימן אור".  אפשר לפזר אותם לאורך השולחן ולהתאים את צבע הצלחות והמפיות לצבע הנר הנבחר ולגווניו, לדוגמא: נרות בצבעי אש – אדום, כתום, צהוב וכלים אישיים ומפיות בהתאם.

 

צילום: אפרת אשל

 

זכרו לשמור על אחידות ועיצוב נקי. העדיפו נרות ריחניים וכך תרוויחו חגיגה חושית. בחרו בניחוחות של חורף – וניל קינמון, תפוז קינמון, מנדרינה ואמבר. את החנוכייה הניחו במרכז השולחן או בצדו כאשר היא מוגבהת. הסופגניות והלביבות – ניתן להגיש אותן על גבי מגש שקוף, מוזהב או מוכסף. זכרו להצטייד במזרק ריבה או שוקולד ובאבקת סוכר ולהשתמש בהם ברגע האמת כדי שהצבעים והטעם יהיו טריים ועסיסיים. הצעת הגשה לסופגניות גדולות: הניחו סופגניות עם ציפויים שונים סביב הנר המרכזי וגבוה בתוך כלי זכוכית עגול ושקוף. 

 

רשת "פעמית סטור" הינה ראשונה מסוגה בארץ, ומציעה לצרכן חווית קנייה ייחודית ומענה כולל לאירוח ולבישול ואפייה תחת קורת גג אחת – מחד מגוון של עיצובים וחומרים, ומאידך מחירים אטרקטיביים.

 

הרשת מונה 20 סניפים ברחבי הארץ