כותרות אחרונות
Search

"שטראוס מים" מרחיבה את פעילותה בבריטניה באמצעות שיתוף פעולה עם חברת המים "Culligan" הבינלאומית.

אסתי כרמלי, מנכ"לית "שטראוס מים" יחד עם ג'רמי בן דוד, מנכ"ל Culligan EMEA – צילום: יח"צ שטראוס

 

 

"שטראוס מים" מרחיבה את פעילותה בבריטניה באמצעות שיתוף פעולה עם חברת מים בינלאומית.  

"Culligan" הבינלאומית רוכשת 49% מפעילות שטראוס מים בבריטניה.

 

קבוצת "שטראוס" מחזקת את זרוע פעילות המים בבריטניה, זאת באמצעות חברת הבת "שטראוס מים", שסכמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת "Culligan" הבינלאומית – המייצרת פתרונות ושירותים של מי שתייה בריאים ומקיימים.

 

בעסקה שנחתמה הבוקר רכשה "Culligan"  מחברת "שטראוס מים" 49% ממניות החברה והפכה להיות שותפה אסטרטגית במיזם משותף (JV) לשתי החברות בבריטניה. החברה המשותפת תפעל בבריטניה תחת מותג "Virgin Pure" ותפעל בתחום ברי המים למגזר הפרטי (C2D).

 

שי באב"ד מנכ"ל קבוצת "שטראוס": "הסכם השותפות שנחתם היום הוא ביטוי למחויבות של קבוצת שטראוס להמשיך ולהשקיע בהנגשה של פתרונות מים בטוחים ליותר קהילות בעולם. צריכה של מים מטוהרים בבריטניה מתחזקת בשנים האחרונות וחיפשנו שותף שהינו מומחה בינלאומי בתחום המים, בעל יכולות משלימות ליכולות של שטראוס מים וזאת כדי לממש את פוטנציאל הצמיחה ולהרחיב את מגוון ההצעות לבתי אב במדינה.Culligan   מביאה עמה לא רק ידע בתחום המים אלא גם יכולות הפצה, תפעול והבנה טובה של דרישות הצרכנים. אני מאמין שהניסיון של קבוצת שטראוס  בניהול שותפויות אסטרטגיות יאפשר להזניק את פעילות המים שלנו באזור זה בשנים הקרובות."

 

ג'רמי בן-דוד מנכ"ל "Culligan EMEA": "אנו שמחים לרכוש שיעור משמעותי מחברת "Virgin Strauss Water" ולהתחיל בשותפות אסטרטגית שתענה על הביקוש של הצרכנים בבריטניה למים מטוהרים באיכות גבוהה בבתיהם. הידע של שטראוס מים בתחום זה יחד עם המותג "Virgin Pure" מספק עבור "Culligan" את הפלטפורמה המושלמת להוספת ערך באמצעות הניסיון רב השנים שלנו, חדשנות המוצרים והבנת הצרכן. אני צופה שהמיזם המשותף בין שתי החברות שחושבות קדימה ומתמקדות בסביבה יהיה ארוך ומוצלח."

 

אסתי כרמלי, מנכ"לית "שטראוס מים" יחד עם ג'רמי בן דוד, מנכ"ל Culligan EMEA – צילום: יח"צ שטראוס

 

אסתי כרמלי מנכ"לית "שטראוס מים": "לשטראוס מים ידע מקצועי רב שנים בתחום המטהרים וברי המים POU. פיתחנו ידע ומומחיות בהבנת צרכי הלקוחות אותם צברנו לאחר שנים של פעילות הן בישראל באמצעות מותג תמי4 והן בסין יחד עם חברת האייר. לשטראוס מים צוות מקצועי שמכיר היטב את הצרכנים הבריטים וכן תשתית ופלטפורמה של D2C ו E-Commerce. מטרת השותפות היא ליהנות מהיכולות הרבות של "Culligan" בדגש על שירותי ההפצה בבריטניה. העסקה תאפשר לנו להתרחב לכל אזורי האי הבריטי ובכלל זה סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד."   

 

"VSW" משווקת, מוכרת ונותנת שירות לברי מים בבריטניה תחת המותג Virgin Pure כאשר מרכז פעילותה הוא בעיקר בלונדון רבתי. בתקופה האחרונה חלה התעוררות של תחום ברי המים בבריטניה עקב הרצון של הציבור במדינה לצרוך מים מטוהרים, כמו כן חלה ירידה בצריכת משקאות בכלל ומים בפרט בבקבוקי פלסטיק בשל השלכות על איכות הסביבה. החברה המשותפת שתפעל בבריטניה תמשיך להיקרא לפי שעה "Virgin "Strauss Water.

 

"Culligan" היא אחת החברות המוכרות והאמינות בעולם בתחום המים. לחברה מוניטין ומורשת של חדשנות, שירות ואיכות שנבנו לאורך 85 שנים. החברה פועלת ישירות ב-30 מדינות עם רשת סוכנים  נרחבת ביותר מ-70 מדינות ברחבי אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה. החברה מספקת מי שתייה נקיים וברי קיימא ליותר מ-100 מיליון צרכנים ברחבי העולם וחוסכת יותר מ-40 מיליארד בקבוקי פלסטיק מדי שנה.