כותרות אחרונות
Search

לפי מדד "Interbrand" לשנת 2022: מרצדס מותג רכבי היוקרה המוביל בעולם, ממוקם בעשיריה הראשונה.

צילום: אבי בר

 

"Best Global Brands 2022"

מדד "Interbrand" לשנת 2022 קובע:  מרצדס מותג רכבי היוקרה המוביל בעולם, ממוקם בעשיריה הראשונה של המדד הנחשב.

 

צילום: אבי בר

 

מרצדס שומרת על מעמדה כמותג האירופי וכמותג היוקרה היחיד בתחום הרכב הנמצא בעשירייה הפותחת ברשימת "100 המותגים העולמיים הטובים ביותר" של חברת ייעוץ המותגים Interbrand, השנה השביעית ברציפות

 

ערך המותג של מרצדס גדל ב-10% לשווי של 56.103 מיליארד דולר, מאז שנת 2021

 

Interbrand, חברת ייעוץ האמריקאית, מפרסמת את המחקר השנתי  שלה "Best Global Brands", ולפיו מרצדס הינו מדורג במקום השמיני ברשימה היוקרתית, מותג רכב היוקרה האירופי היחיד הנמצא ברשימה. זו השנה השביעית ברציפות שבה מרצדס ממוקמת בעשירייה הפותחת. בנוסף, על פי סקר Interbrand, מרצדס-בנץ העלתה את הערך מותג שלה ב-10% בשנה האחרונה לשווי של 56.103 מיליארד דולר, מה שמדגיש את הצלחת הכיוון האסטרטגי של החברה – מעבר לעתיד חשמלי מבוסס תוכנה.

 

צילום: יח"צ מרצדס

מרצדס ממשיכה ביישום אסטרטגיית  הנחשקות של רכביה, בצד המובילות בכל הקשור לרכבים חשמליים וטכנולוגיה מתקדמת. החברה הכריזה על כוונתה להפוך את כל פורטפוליו הרכבים  לחשמליים עד 2030, בכל מקום שבו תנאי השוק מאפשרים זאת, וכן שואפת להגיע  לניטרליות פחמנית עד שנת 2039, ובכך לחזק עוד יותר את הקשר בין יוקרה וקיימות.

 

בנוסף לפורטפוליו המוצרים, הדגש השיווקי יתמקד בחוויית לקוח ובשיתופי פעולה אסטרטגים עם מותגי פרמיום ממגוון דיסציפלינות מטכנולוגיה ועד אופנה, מוזיקה, קולנוע וספורט.

 

צילום: אבי בר

 

מסרה בטינה פטזר, סגנית נשיאה תקשורת ושיווק במרצדס-בנץ: "הדירוג המתמשך של מרצדס-בנץ במקום השמיני, כמו גם העלייה הדו-ספרתית בערך המותג ליותר מ-56 מיליארד דולר מספקים אישור למהלך האסטרטגי שלנו – להגדיר יוקרה בת-קיימא, לשים את הלקוחות שלנו במרכז כל מה שאנחנו עושים ולהפוך כל נקודת מגע עם המותג שלנו לחוויה ייחודית. אני גאה בכך שהעבודה של כל הצוות שלנו למען המותג משתלמת ובאה לידי ביטוי בתוצאה הנהדרת הזו".