כותרות אחרונות
Search

המותג "Bosch" משיק בישראל את סדרת שואבי האבק האלחוטיים "Unlimited", עם זמן עבודה ללא הגבלה.

 

POWER FOR ALL
המותג "Bosch" משיק בישראל את סדרת שואבי האבק האלחוטיים "Unlimited", עם זמן עבודה ללא הגבלה.
בזכות הסוללה החזקה המתאימה גם לכלי העבודה של המותג.

 

צילום: באדיבות "bosch"

 

"BSH", היבואנית הרשמית של המותג "Bosch", השיקה בישראל סדרת שואבי אבק אלחוטיים בשם "Unlimited", הכוללת את הסדרה 8 המשודרגת וסדרה 6 החדשה תוצרת גרמניה, עם סוללה V18 המתאימה גם לשואב האבק וגם לכלי העבודה האלחוטיים לבית ולגינה של המותג "Bosch". מדובר בפיתוח טכנולוגי ונוח עבור הצרכן, המאפשר להשתמש באותה סוללה עבור מגוון עבודות הבית. סדרה 8 המשודרגת, מאפשרת זמן עבודה ללא הגבלה הודות לשתי סוללות נשלפות ומטען מהיר, כאשר בזמן השאיבה ניתן להטעין את הסוללה השנייה. כמו כן, סדרה 6 החדשה, תוצרת גרמניה, מאופיינת בשואב קל לנשיאה, כל כך קל שהשואב שוקל פחות מתינוק שרק נולד.

 

צילום: באדיבות "bosch"

 

לראשונה בישראל "BSH", היבואנית הרשמית של המותג "Bosch", השיקה את סדרת שואבי האבק האלחוטיים והטכנולוגיים "Unlimited", עם סוללה V18 נטענת, המתאימה גם לכלי העבודה האלחוטיים לבית ולגינה של המותג. החברה מציגה את סדרה 8 המשודרגת (BBS812PCK) וסדרה 6 החדשה והייחודית תוצרת גרמניה (BCS611AM).

 

צילום: באדיבות "bosch"

 

שואב האבק מסדרת Unlimited – Serie 8 הטכנולוגית והמשודרגת, מגיע עם שתי סוללות נשלפות- Bosch Power for ALL – 18V 3.0Ah, המאפשרות זמן עבודה ללא הגבלה, כאשר אחת בשימוש והשנייה בהטענה, הודות למטען המהיר והייחודי של בוש המטעין את הסוללה במלואה בתוך כ-60 דקות (ניתן גם לרכישה בנפרד). בנוסף, ניתן להטעין את הסוללה באמצעות תחנת העגינה (זמן טעינה של כ-5 שעות). לשואב מנוע דיגיטלי ועוצמתי עם 10 שנות אחריות. מדובר בשואב קל משקל (רק 2.9 ק"ג) בעל מברשת טורבו חשמלית, אשר מנקה ביסודיות מגוון רחב של רצפות ושטיחים. השואב מצויד בפילטר ייחודי עם מערכת RotationClean, המאפשרת ניקוי קל ומהיר, ללא צורך בשטיפה. מחיר מומלץ לצרכן החל מ-2,190 ₪.

 

צילום: באדיבות "bosch"

 

שואב האבק תוצרת גרמניה מסדרת Unlimited – Serie 6, מגיע עם מנוע דיגיטלי וחדשני עם 10 שנות אחריות. מדובר בשואב קומפקטי ונוח לשימוש, בעל משקל קל אפילו יותר מתינוק שרק נולד (רק 1.4 ק"ג). בנוסף, השואב מגיע עם מברשת ייחודית AllFloor Power וניתן לנקות בעזרתו בכל אזור- החל מהרצפה ועד התקרה ואפילו ברכב. בזכות משקלו הקל והאביזרים הנלווים מתקבל ניקיון יעיל ונוח במיוחד. מחיר מומלץ לצרכן החל מ-1690 ₪.