צילומים: באדיבות אורי גרון
הקרב על החנייה עובר למסך!
"סלופארק", אפליקציית תשלום החניה הסלולרית, לחניה בכחול לבן בכל הארץ ובמאות חניונים משיקה לראשונה בתולדותיה קמפיין טלוויזיה ענק.
"סלופארק", אפליקציית תשלום החניה הסלולרית, לחניה בכחול לבן בכל הארץ ובמאות חניונים משיקה לראשונה בתולדותיה קמפיין טלוויזיה בהיקף של כ-1.5 מיליון ש״ח בהשתתפות בני ברוכים ועידו קוז׳יקרו כוכבי הישרדות האהובים ביותר. במרכז הקמפיין מוצג בני ברוכים כמי שהכל מספיק לו ואין לו שאיפות גבוהות או רצון להתקדם בתחום כלשהו כמו למשל בעולם הטכנולוגי הנמצא במכשיר הנייד שלנו, כאשר מנגד מוצע לו לעבור לאפליקציית תשלום החניה של סלופארק, שמציגה טכנולוגיה מתקדמת וחווית משתמש חדשנית לעומת המתחרה. בקמפיין מוצגות סיטואציות משעשעות שתואמות את מערכת היחסים בין קוז'י לברוכים ב"הישרדות".
משרד הפרסום חברון זלצמן זכה בתקציב הפרסום של "סלופארק", בעוד תקציב היח״צ של "סלופארק" מנוהל על ידי חברת "מינקובסקי – MFU" בבעלותם של עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ.
רגע אחרי ש"סלופארק", יצאה בקמפיין עם כוכבי הישרדות עידו קוז׳יקר ובני ברוכים שעוקץ את האפליקציה של "פנגו" ומכנה אותה מיושנת, "פנגו" משיבה מלחמה ויוצאת בקמפיין חדש עם הזמר אדם.