כותרות אחרונות
Search

עמדה אישית – כיצד מלחמה עלולה להשפיע על יחסי בני זוג ועל הילדים המתגוררים באותו בית מגורים – באדיבות: עו"ד אריה טולדנו.

צילום: ארז זיו

 

כיצד מלחמה עלולה להשפיע על יחסי בני זוג ועל הילדים המתגוררים באותו בית מגורים.

תחושת הביטחון במדינה, האי ודאות הנזקים הנפשיים והכלכליים מייצרים את הלחץ האישי על יושבי הבית, דבר שמחלחל לסביבתנו הקרובה, בראש ובראשונה מופנה כלפי בן/ת הזוג שלנו. במצב זה לעיתים מביא איתו סיכון לפגיעה משמעותית בזוגיות שלנו, יחד עם זאת במקרים חריגים הוא גם מאפשר לנו סיכוי טוב להחזיר את בין בת הזוג למציאות אחרת וזוגית טובה וחזקה מתמיד.

באדיבות: עו"ד אריה טולדנו עוסק בדיני מעמד אישי בכל הנוגע לגירושין ושלום בית.

 

החשיבות של עורך דין גירושין היא רבה ביותר, מאחר ומדובר על דיני נפשות, החל משלב היעוץ הראשוני, קביעת אסטרטגיה מתאימה שאמורה לייתר נזקים כלכליים ונפשיים לבני הזוג במהלך ובסיומו של כל ההליך. 

   

עו"ד לענייני מעמד אישי מחויב לדעת את הרגישות והצורך של כל לקוח ולקוח, בזמן בו הוא שרוי בחוסר ודאות  בדבר עתידו וההשלכות העלולות להגרם מהפניה לערכאות משפטיות אשר אמורים לקבוע האם פניו יהיו לשלום בית או הגרוע מכל גירושין.

 

צילום: ארז זיו

 

ובשלב הראשוני נכנס לתמונה עו"ד משפחה שיודע כיצד עליו לנקוט בהליכים משפטיים,  זהו השלב החשוב ביותר בכל נקודת זמן מאחר ומדובר במרוץ ערכאות משפטיות- בית המשפט לענייני משפחה  ( בית משפט אזרחי ) או בית הדין הרבני.

 

(בית דין שדן על פי ההלכה הדתית) מאחר וכל פעולה ופעולה, ולו הקטנה ביותר, מביאה עמה השלכות הרות גורל בהיבט המשפטי שיכולה להשפיע על עתידו ועל משפחתו של הלקוח.

 

עורך דין גירושין מטפל בכל הסוגיות הנוגעות לדיני המשפחה החל בילדים, כלה בחלוקת רכוש, משאבים, פירוק שיתוף בנכסי הצדדים  ועד למתן הדעת עבור נושאים בעלי מורכבות גבוהה הנובעים מאורח חייהם של בני הזוג.

 

כאשר דרך המלך היא להגיע להסכמה הדדיות שמטיבה עם שני הצדדים.

 

צילום: ארז זיו

 

משרד עורכי דין אריה טולדנו מתמחה בכל היבטי דיני המשפחה, תוך טיפול מקצועי, יסודי ומעמיק, בכל מקרה ומקרה ברגישות והתחשבות בצרכי בני הזוג אסטרטגית שרואה את טובת הלקוח/ה מעל לכל.

 

ידע נרחב בכלל הפסיקות והחקיקות, המשרד אף עוסק בהסכמי ממון , ידועים בציבור, הסכמי טרום נישואין.

 

עיסוק נרחב בתחום דיני הירושות והצוואות שהינם על פי רוב הליכים סבוכים ומורכבים ומצריכים ידע משפטי נרחב, ראיה כוללת של כל מקרה ומקרה העמקה וניתוח צרכי הלקוח/ה.

 

יצירת קשר:

טל  נייד: 0549409155 
טל משרד: 8876777 09