כותרות אחרונות
Search

המותג "Lavazza" מציג את "A Modo Mio" קפסולות קפה במראה חדש ושובב עם אותו טעם נהדר!

צילום: "לוואצה"

 

 

המותג "Lavazza"  מציג את "A Modo Mio" קפסולות קפה במראה חדש ושובב עם אותו טעם נהדר!

חברת "Lavazza" משיקה בישראל את קפסולות הקפה הנחשקות שלה,  "A Modo Mio", בסטיילינג חדש: אריזה מודרנית חדשה המשקפת בצורה מושלמת את ערכיה של חברת הקפה האיטלקית, ולא מתפשרת על הטעם והארומה הייחודיים לה.

 

צילום: "לוואצה"

 

 

קפסולות הקפה "A Modo Mio" של חברת "Lavazza" מתעדכנות ומשנות מראה! חברת הקפה האיטלקית משיקה בימים אלה קפסולות בעלות עיצוב חדשני, עם אריזות וגרפיקה מודרניים המייצגים בצורה מושלמת את רצון המותג לאזן בין חדשנות ומסורת, מודרניות וטעם מקורי.

 

מראה חדש לגמרי מבחוץ, אך בעל אותו טעם ייחודי של הקפה האיטלקי האותנטי מבפנים: מגוון קפסולות הקפה "Lavazza של  "A Modo Mio" , הכוללים 16 קפסולות, משנים למעשה את עיצובם, תוך שמירה על נאמנות לטעמים שהישראלים רגילים להעריך. Lavazza תמיד בחרו בקפידה תערובות וניחוחות וזו הסיבה שמגוון קפסולות הקפה "A Modo Mio" מאפשר לכל אחד למצוא את הקפסולה המתאימה לו ביותר, על סמך עוצמת הקפה ורמת הקלייה.

 

חוויית הקפה האותנטית של חברת "Lavazza", באה לידי ביטוי בצורה מושלמת על ידי מגוון קפסולות הקפה "A Modo Mio" המקורי, הזמינות בחנויות ובאתר רשת "שופרסל". מגוון הקפסולות, הנוחות לשימוש, מביאות את טעמו של האספרסו האיטלקי האמיתי לביתם של הישראלים, ומבטיחות את אותה איכות פרימיום שניתן למצוא בבתי הקפה באיטליה. כל קפסולה של קפה "Lavazza" "A Modo Mio" היא אישית ומכילה בתוכה עד 7.5 גרם קפה טחון שנשמר תחת ואקום ששומר על איכות הקפה. ניתן להשתמש בקפסולות הקפה של Lavazza בכל מכונות הקפה של "Lavazza" "A Modo Mio", כולל Jolie&Milk ו- Tiny שהושקה לאחרונה.

 

צילום: "לוואצה"

 

גלו את המראה החדש של מגוון הקפסולות:

 

 A Modo Mio Soave

·         תערובת של קפה ערביקה ברזילאית מתוקה, המשופרת על ידי ערביקה משובחת ממרכז אמריקה, מלאת טעם ועם ניחוח פרחים.

·         איכויות אלו, לצד הצלייה העדינה והקלייה המיוחדת, מעניקים אספרסו מאוזן ונעים, לאוהבי טעם קליל יותר.

 

A Modo Mio Caffè Crema Dolce

·         קפה ערביקה אסייתי, מרכז ודרום אמריקאי מתוק עם ניחוח פירותיי אשר יוצקים קפה קרמי לכוס גדולה של הנאה מתוקה לאורך זמן.

 

A Modo Mio Dek Cremoso

•         תערובת יוצאת דופן של ערביקה ברזילאית מתוקה, נטולת קפאין. התערובת מיוצרת בשיטה טבעית השומרת על ניחוחה, ולאחר מכן נקלת על מנת להדגיש את טעם הקפה.

•         האספרסו האיטלקי האותנטי נטול קפאין.

 

A Modo Mio Passionale

•         קפה ערביקה מברזיל, בעל גוף מלא וניחוחות של פירות יבשים, מתוקים אך עזים, אשר מתמזגים עם ניחוחות הודו.

•         תכונות אלה, לצד קלייה עמוקה ועשירה, נותנות טעם מאוזן עמוק ומלא, מעט מקורמל, עשיר בניחוח קלוי ומעושן.

 

A Modo Mio Delizioso

•         תערובת של קפה ערביקה ברזילאי, בעל ארומה של ענבים לבנים עם ניחוח פירות יבשים, משולב עם ערביקה הודית פרחונית מתוקה, בקלייה עדינה ועם טעם לוואי מתוק בעלי ניחוחות ארומטיים ייחודיים.

 

A Modo Mio Intenso

·         שילוב של קפה שמקורו בדרום מזרח אסיה, עם טעם עשיר ושילוב טעמים, מעורבב בצורה מושלמת עם ערביקה בעלת גוף מלא מברזיל והקפה החלק של הרמה ההודית, כדי להשיג אספרסו שבולט לטעם מתמשך, המלא גוף ועושר של ניחוחות חריפים.

 

מחיר השקה: 115 ₪ לחמש אריזות, להשיג בסניפי רשת "שופרסל" ברחבי הארץ.