כותרות אחרונות
Search

חברת Arrow ישראל מרחיבה את פעילות מרכז ההדרכה

מרכז ההדרכה המתקדם של  החברה הוסמך בימים אלו כמרכז הדרכה מורשה של החברות Check Point, IBM, Citrix ו- Radware. עם היצרניות החדשות הופך מרכז ההדרכה של Arrow ישראל לגדול ביותר בתחומי הווירטואליזציה, אבטחת המידע והתקשורת.

חברת Arrow ישראל מרחיבה בימים אלו את פעילות מרכז ההדרכה המתקדם שלה בכפר סבא עם הוספת מגוון רחב של קורסים מקצועיים מבית החברות Check Point, IBM, Citrix ו- Radware, עבור לקוחות פרטיים וארגונים המעוניינים להעמיק את הכשרתם המקצועית. מרכזי ההדרכה החדשים מצטרפים אל מרכזי ההדרכה הקיימים של החברות   VMware, Veeam , Juniper ו- Websense.

חברת Arrow, המפיצה הגדולה בישראל של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים מבית החברות המובילות בעולם, הקימה את מרכז ההדרכה שלה בשנת 2013 ושמה לה למטרה להוות גורם מקצועי משמעותי ומוביל עבור לקוחותיה הארגוניים ועבור החברות הבינלאומיות אותן היא מייצגת בישראל.  מרכז ההדרכה של החברה מחובר למעבדה משוכללת המספקת שרותים גם לארגונים המעוניינים לבצע את ההדרכה בחברה וגם ללקוחות מהבלקנים.

אילן יהושע 1

אילן יהושע, מנכ"לArrow ישראל

אילן יהושע, מנכ"לArrow  ישראל: "הרחבת פעילות מרכז ההדרכה של Arrow ישראל היא חלק מהאסטרטגיה של חברת Arrow העולמית שמהווה את חברת ההדרכה המובילה בעולם, עם השלמת רכישת חברת Computer Links בלמעלה מ- 300 מיליון דולרים. מרכז ההדרכה המקומי מהווה ערך מוסף עבור השותפים והלקוחות שלנו ומהווה חלק משמעותי  מהגידול בפעילותנו  בישראל "

ערן שחם, מנהל מרכז ההדרכה Arrow ישראל: "אני מברך על הצטרפות היצרנים החדשים למרכז ההדרכה שלנו. הצעד הזה הנו טבעי ומתבקש עבורנו, כחברת ההדרכה הגדולה בישראל המתמחה בעולמות הווירטואליזציה, התקשורת ואבטחת המידע".