כותרות אחרונות
Search

מלון אסטרל מאריס זכה בתעודת הצטיינות לשנת 2015 מטעם TripAdvisor

מלון אסטרל מאריס מרשת מלונות אסטרל זכה בתעודת הצטיינות לשנת 2015 מטעם אתר התיירות הבינלאומי המוביל TripAdvisor, בגין דירוגים גבוהים של  מבקרים

מלון אסטרל מאריס מרשת מלונות אסטרל זכה בימים אלו בתעודת הצטיינות לשנת 2015 מטעם אתר התיירות המוביל והבינלאומי TripAdvisor® .

TripAdvisor®, הינו אתר התיירות הגדול בעולם, המאפשר נוסעים לתכנן ולהזמין את הטיול המושלם עבורם. התכנים וההמלצות באתר נכתבים בידי המבקרים והם אלו שמעניקים ייעוץ והמלצות כמו גם מעלים קישורים ומדרגים.

astral 1

האתר מציע לגולשים תוכנה שמסייעת בתכנון הטיול עם קישורים שבודקים מאות אתרים בו זמנית בכדי לאפשר מציאת המחירים הטובים והמשתלמים ביותר במלון .

האתר מהווה את קהילת התיירות הגדולה בעולם עם 340 מיליון מבקרים בחודש , ויותר מ 225 מליון ביקורות וחוות דעת על מקומות לינה, מסעדות ואטרקציות .

בשנת 2015  TripAdvisorהעניק למלון אסטרל מרשת מלונות אסטרל, תעודת הצטיינות המסמלת מצוינות באירוח ובקבלת קהל. תעודה זו ניתנת כל שנה לבתי עסק שהשיגו באופן עקבי דירוג גבוה בביקורות של גולשים באתר. TripAdvisor משתמש באלגוריתם קנייני קבוע שלוקח בחשבון את האיכות, הכמות והתרחשות הביקורות וחוות דעת שהוגשו על ידי נוסעים על פני תקופה של 12 חודשים וכן כהונתו של העסק ודירוג מדד הפופולריות באתר. בכדי לעלות בדירוג העסק חייב לשמור על דירוג כולל גבוה ופופולאריות של לפחות ארבעה מתוך חמש, יש מספר מינימאלי של ביקורות

astral 2

מלון אסטרל מרשת מלונות מאריס מלון אסטרל מאריס (סי סייד לשעבר), במראהו החדש, הינו מלון בוטיק הממוקם על קו החוף צמוד לטיילת הצפונית, המלון מציע חופשה מושלמת ומוקפדת. המלון בעיצוב מודרני כולל 96 חדרים, בריכת שיחה מרהיבה המשקיפה לים, מסעדת המלון מגישה מנות איכותיות וצוות המלון ששמח לתת מענה  אדיב ומקצועי.

http://www.astralhotels.co.il/astral-maris

http://www.tripadvisor.com/