כותרות אחרונות
Search

בקבוקים לתינוקות רק Bfree – אל תסתכלו בבקבוק, אלא במה שיש בו

ביפרי 7.GIF

בקבוקי Bfree – אפקטיבים יותר  בנטרול וואקום 

מדד הוואקום בבקבוק גורם לדלקות וכאבי אוזניים

ביפרי 6

 

כשאתם הולכים לקנות בקבוק האכלה לתינוק , אתם בודקים, מאיזה חומר הוא עשוי, את פטמת היניקה שלו ופונקציות נוספות. אך מה ידוע לכם באמת על הוואקום שנוצר בבקבוק כאשר התינוק שלכם יונק ממנו?

כדי להציג חידושים בבקבוקים  לתינוקות ביפרי במרכזו הפטנט לנטרול וואקום ושחרור בועות אויר, הוזמנו נשות תקשורת, בלוגריות ומובילות דעה לאירוע סגור במהלכו הציגה קלרה אשת השיווק את הבקבוק המיוחד המשפיע באופן דרמטי על בריאותו של התינוק ועל האופן בו הוא יונק את החלב.

מהו ואקום הנוצר בבקבוקי תינוקות?

ביפרי 7

פעמים רבות, בעת שהתינוק יונק מבקבוק סטנדרטי, ניתן לראות את פטמת הבקבוק מתכווצת פנימה. עם התכווצותה נראות בועות אוויר המתחילות לפעפע בתוך הבקבוק, זהו הוואקום: תת-לחץ שנוצר בבקבוק בגלל כוח היניקה. הוואקום מתרחש כאשר התינוק יונק את הנוזל, אך האוויר לא נכנס באופן טוב לתוך הבקבוק, ולכן אין מה שימלא את חלל הבקבוק במקום הנוזל הנשאב.

 

המלחמה של התינוק בוואקום

ברגע שנוצר ואקום בתוך הבקבוק, התינוק המבקש לינוק נאלץ "להילחם" בוואקום, מה שהופך את היניקה לקשה ולא רצופה. עקב זאת התינוק הופך לחסר מנוחה, ואף עלול לפתח דלקות וכאבי אוזניים.

זאת מכיוון שהוואקום עובר ישירות לחלל הפה של התינוק, וכך נוצר לחץ שלילי בפיו, שעובר ישירות לתעלת השמע ולאוזן התיכונה. בהנקה טבעית לעומת זאת, מופרש חלב בכמויות קטנות מבלוטות החלב, ולחץ חיובי נשמר בפה התינוק כל העת. הלחץ השלילי שנוצר בפה ובאוזן התיכונה עלול לגרום לסתימה של תעלת השמע ובעקבותיה לדלקות אוזניים ולמחלות אוזניים שונות.

ביפרי 6

 

מה אפשר לעשות?

הפתרון הראשון הוא החלפת בקבוק ההאכלה לבקבוק בעל מנגנון אוורור שיעזור לתינוק לאכול בנחת, בלי להילחם. בשוק קיימים בקבוקים בעלי מערכת אוורור חלקית כגון שסתומים בפטמה, שלכאורה אמורים לעזור לשחרר חלק מהלחץ, אך פועל אינם עושים זאת והלחץ שנוצר בבקבוק עקב היניקה גבוה מאוד. נוסף על כך, מעט האוויר שכן נכנס זורם לתוך הנוזל, גורם להיווצרות בועות אוויר במזון ומייצר בעיות חדשות כגון ירידה באיכות המזון (התחמצנות וירידה בזמינות של ויטמינים כמו ויטמין סי) ובליעת אוויר העלולה לגרום לבעיות גזים אצל תינוקות.

 

ביפרי 4

בדיקת מדד הוואקום בבקבוק bfree

הבקבוק היחיד שמביא בחשבון את כל הבעיות הנ"ל ואף פותר אותן הוא בקבוק  ,Bfree שלו מערכת אוורור מלאה. כהוכחה, מבחן השוואתי בדק ומצא כי בקבוקיBfree  הם האפקטיביים ביותר בנטרול ואקום מהבקבוקים המשווקים בישראל.

לבקבוק Bfree יש מנגנון מיוחד, שנרשם כפטנט עולמי, המאפשר זרימה של אוויר מבחוץ לתוכו, מה שמאפשר השוואת לחצים ועוזר למנוע היווצרות ואקום. לא רק שבקבוקים אלו מנטרלים את תופעת הוואקום, יש בהם צינורית מיוחדת המנתבת את זרימת האוויר לאזור שבו הנוזל לא נמצא, ומונעת מהתינוק לבלוע אוויר, הם שומרים על איכות המזון והם בעלי פטמה אורתודונטית רכה במיוחד.

 

אינסטגרם: bfree_baby

פייסבוק: https://www.facebook.com/BfreePlusISRAEL