כותרות אחרונות
Search

לראשונה בעולם, חנות פופ-אפ של מותג מנטוס נפתחה בנמל ת"א

דבר כזה עוד לא ראיתם! לראשונה בעולם:חנות פופ-אפ של מותג מנטוס נפתחה בנמל ת"א

חנות הפופ-אפ של מנטוס נפתחה ב-15 ביולי למשך חודש ימים בלבד והיא מציעה עשרות מוצרים ואביזרים שיימכרו אקסקלוסיבית רק במהלך חודש הפעילות.

בהקמת החנות הושקעו למעלה ממיליון ₪ ועל פי הערכות צפויים לבקר בה במהלך החודש למעלה מ- 300,000 איש זוהי חנות הפופ-אפ הראשונה של מנטוס הנפתחת ברחבי העולם. עד כה לא נפתחו חנויות מנטוס מסוג זו במדינות אחרות בעולם

ישראל היא המדינה השנייה בעולם בהיקפי צריכת מנטוס אחרי הולנד, ארץ הייצור. בכל יום נמכרים בישראל למעלה מ 60,000 מוצרי מנטוס.

לראשונה, במסגרת מהלך שיווקי מיוחד, רחב היקף וחד פעמי, ליימן שליסל פותחת חנות פופ-אפ של מותג מנטוס בנמל תל-אביב. החנות, ייחודית ומעוצבת, תיפתח ב-15 ביולי, למשך חודש ימים בלבד. החנות עוצבה עפ"י שפת המותג והרוח הצעירה והרעננה של מנטוס, בהקמתה הושקעו למעלה ממיליון ₪ ובמהלך החודש בו תפעל צפויים לבקר בה למעלה מ- 300,000 איש.

מנטוס 2

חנות הפופ-אפ של מנטוס הנפתחת בישראל היא  הראשונה מסוגה הנפתחת ע"י מנטוס ברחבי העולם. עד כה לא נפתחו חנויות מסוג זו באף מדינה אחרת.

מה תציע חנות הפופ-אפ של מנטוס

במשך חודש הפעילות, יוכלו המבקרים בחנות ליהנות ממגוון מוצרי מנטוס שיימכרו בסדרות מוגבלות, בהם: סוכריות ומסטיקים של מנטוס שניתן יהיה לקנות לפי משקל, יצירת גלילי מנטוס במיתוג אישי, שפע של אביזרים, אקססורייז, מתנות ומוצרים שיובאו לישראל במיוחד לרגל חודש הפעילות ויימכרו באופן בלעדי בחנות הפופ-אפ של מנטוס, כל אלו לצד הסוכריות והמסטיקים המוכרים והאהובים הנמכרים בארץ דרך קבע.

 

מחירים לדוגמא

מכונת סוכריות מנטוס:                  34.90₪                   אוזניות מנטוס:                                  49.90 ₪

גליל מנטוס במיתוג אישי:                4.90 ₪                   מוצרי מנטוס לביה"ס,      בין: 24.90 – 9.90 ₪

אביזרי מנטוס לים,        בין: 19.90 –  9.9₪                   ביגוד וציוד ספורט מנטוס, בין: 59.90 – 4.90₪

קופות לכסף בצורת חיות:             19.90 ₪                   תכשיטי מנטוס                בין: 15.90– 9.90 ₪

מנטוס 3

צילום: אפרת אשל

שעות הפעילות של החנות

חנות הפופ-אפ של מותג מנטוס ממוקמת בדק המרכזי בנמל ת"א ותהיה פתוחה בין התאריכים 15/7-15/8.

שעות פעילות החנות:

בימים א'-ה': החנות תיפתח בשעה 15:00 בבוקר ותיסגר ב-24:00.

בימי שישי: החנות תיפתח בשעה 09:00 בבוקר ותיסגר ב-18:30 בערב.

במוצ"ש: החנות תיפתח בצאת השבת ותיסגר ב- 24:00.

 

מנטוס במספרים:

מוצרי מנטוס מככבים על מדפי השיווק בישראל כבר למעלה מ-50 שנה! וניתן להשיגם בעשרות טעמים ואריזות.

סוכריות מנטוס: מוצעות בארץ במגוון של 11 טעמים שונים ומגוונים בהן גם סוכריות ללא סוכר ובהיצע רחב של אריזות (גלילים בודדים, רביעיות גלילים, קופסאות וכד'). סוכריות מנטוס הן השחקן הראשון בגודלו בקטגוריית סוכריות הלעיסה הנאמדת בהיקף של 140 מיליון ₪ בשנה ואוחזות בנתח של 24% מהקטגוריה ובנתח של 17% משוק הסוכריות בכלל (עפ"י נתוני סטורנקסט, יוני 2015).

המסטיקים של מנטוס: נמכרים בארץ במגוון של 19 טעמים, גם הם בשפע צורות, מרקמים ואריזות. המסטיקים של מנטוס הגיעו לישראל לפני כארבע שנים ובתוך פרק זמן קצר ביותר כבשו נתח שוק מכובד הנאמד כיום ב-15% משוק המסטיקים בישראל שהיקפו מוערך ב-220 מיליון ₪ בשנה (עפ"י סטורנקסט, יוני 2015).

בישראל הנמצאת במקום השני בעולם בצריכת סוכריות מנטוס כבר שנים רבות, נמכרים מידי יום כ-60,000 מוצרים שונים של מותג מנטוס, מתוכם כ- 20,000 גלילים של סוכריות מנטוס וכ- 25,000 חפיסות מסטיק מנטוס. הולנד, ארץ הייצור של המותג היא המדינה המובילה בצריכת מנטוס. על המקום השני נאבקת מול ישראל סינגפור, שם כידוע אסור ללעוס מסטיק וסוכריות מנטוס מהוות לכך תחליף.

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.