כותרות אחרונות
Search

"מתוקה רומסרוויס" פותחת את חגיגות החופש הגדול עם: עוגת יום הולדת שילדים אוהבים

פותחים את חגיגות החופש הגדול עם: עוגת יום הולדת בהתאמה אישית שילדים אוהבים של "מתוקה רומסרוויס" 

משנה לשנה היצע המוצרים לחגיגות יום הולדת הולך וגדל, על מנת לתת מענה לאלו הרוצים להשקיע בחגיגה. כלים צבעוניים או בהדפסים מגוונים, כוכבי ילדים וסרטי קולנוע מתנות, קשים ועוד, אך יש דברים שלא משתנים- עוגת השוקולד המוכרת והאהובה על ילדים וגדולים כאחד.

מירי 'מתוקה' ארזי מגישה את העוגה האהובה בגרסה משודרגת של קונדיטוריית מתוקה

מתוקה 2

עוגת יום הולדת בהתאמה אישית צלם בני גמזו לטובה

עוגת יום הולדת בהתאמה אישית של מתוקה, היא עוגת שוקולד עשירה בשוקולד אמיתי משובח, מצופה בגנאש שוקולד עשוי שמנת מתוקה, ומעוטרת בגנאש חגיגי לבן. על העוגה ניתן לכתוב הקדשה אישית באייסינג בצבעים שונים לפי הזמנת הלקוח (יום מראש ברומסרויס או במקום בסניפי מתוקה) כשעליה קישוטי יום הולדת שהופכים אותה חגיגית ומיוחדת, אפשר גם לקבל את העוגה ללא קישוט, למי שרוצה לקשט עם הילדים בבית.
להורים העסוקים במיוחד מציעה מתוקה את שירות "אוייש שכחתי"- משלוח של העוגה עם שליח יחד עם שאר הכיבוד ממתוקה רומסרוויס, עד הגן או עד מסיבת יום ההולדת!

עוגת יום הולדת של מתוקה מתאימה לחגיגות יום הולדת של כל גיל, ציון אירוע מיוחד כמו יום נישואין, גיוס לצבא, קידום בעבודה ושאר אירועים חגיגיים כיוון שהכיתוב על העוגה והקישוטים הם דינמיים ומותאמים לאירוע, למשל עוגה מתאימה לבנות וכוללת קישוטי לבבות ורודים, ועוגה לבנים הכוללת אייסינג כחול.

מתוקה 1

עוגת יום הולדת בהתאמה אישית צלם בני גמזו לטובה

לחוגגים הרומנטיים ולכבוד ט"ו באב, מומלצת עוגת "אזמרלדה"- אותה עוגת שוקולד, בצורת לב ובגודל אישי, המעבירה מסר של אהבה.

עוגת יום ההולדת של מתוקה היא עוגה מושקעת עשויה עבודת יד ומחומרי גלם איכותיים, עם כל מה שילדים אוהבים בעוגת שוקולד והטאצ' האיכותי של קונדיטוריית מתוקה והקונדיטורית מירי ארזי.

עוגת יום הולדת: גודל מלבן 25/30 במחיר 95 ₪, עוגת אזמרלדה: בצורת לב במחיר 42 ₪

מתוקה 3

עוגת אזמרלדה צלם בני גמזו לטובה

 את כל המבחר של מתוקה לחגיגות ולאירוח ניתן להזמין און ליין בחנות האינטרנטית של מתוקה רום סרוויס: http://www.metuka.co.il/Dev2Go.web?Anchor=idune&rnd=1

אודות רשת מתוקה:

"מתוקה" החלה את דרכה בשנת 1998 בבית קפה שכונתי בנווה צדק בתל אביב.  בהתאם לערכי "מתוקה", כל מוצרי הקונדיטוריה נעשים בעבודת יד, תוך שימוש בחומרי גלם משובחים והתאמה לטעם הישראלי. בין המאפים השונים ניתן למצוא מגוון עוגות, עוגיות, מאפים מתוקים ומלוחים, שוקולד ומעדנים. ב"מתוקה" דואגים לפתח מוצרים חדשניים בדגש על טעם ואיכות, טריות ואריזה מוקפדת ואסתטית, המאופיינים בקו רך ונשי המעניק תחושה של אריזת מתנה בקניית כל מוצר קונדיטוריה. כשר חלבי.

הרשת מונה  3 חנויות קונדיטוריה לצד שירות קייטרינג ארצי ואינטרנטי למגשי כיבוד, אירוח ומתנות מתוקות "מתוקה ROOMSERVICE".

  • סניף רמת אביב– נווה אביבים מרכז טאגור. חנות קונדיטוריה ובית קפה בוטיק

  • סניף הרצל– חנות קונדיטוריה – הרצל 18, ת"א

  • סניף אסותא– חנות קונדיטוריה ומתנות, רחוב הברזל 20, רמת החייל תל אביב.

קייטרינג "מתוקה "ROOM SERVICE– 1-700-723-723 משלוחים ברחבי הארץ.